yadakyar | بلاگ

yadakyar

ساخت وبلاگ
آزرا یکی از وسایل نقلیه لوکس هیوندای است

آزرا یکی از وسایل نقلیه لوکس هیوندای است. مدل این خودرو توسط کرمان موتور به بازار ایران معرفی شد. شریک تجاری این شرکت مشهور کره ای. در این مقاله اطلاعات کلی در مورد تهیه و خرید لوازم یدکی و لوازم جانبی آزرا ارائه شده است.
معرفی هیوندای آزرا
همانطور که در مقدمه گفته شد ، مدل این خودرو بنابراین کرمان موتور امیدوار است در این خودرو تغییراتی ایجاد کند ، هیوندای نیز با اصلاحاتی بر اساس طراحی سفارشی این شرکت (کرمان موتور) و مطابق با استانداردهای جاده ای ایران ، این خودرو را به ایران ارسال کرد.
خلاصه مشخصات هیوندای آزرا
این ماشین معمولاً دارای موتورهای بنزینی متفاوتی است (با توان: 188-285). همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، آزرا -2018 بسته به سبک آب و هوایی و غیر سیروس تحمل تغییرات جزئی داشته است ، بر این اساس ، هیوندای و کرمان موتور سعی کردند با یک موتور 2.5 لیتری ، این خودرو را وارد بازار ایران کنند.
خودرویی با موتورهای چهار سیلندر با جدیدترین فناوری GDi که قابلیت اتوماتیک 6 سرعته را دارد
ویژگی های ظاهر و جزئیات آزرا 2018
هیوندای آزرا 2018 بسیار شبیه سوناتای 2017 است. آزرا هیوندای سعی کرد شاهکار خود را اسپرت تر کند
هیوندای سعی کرده قطعات آزرا 2018 را به شرح زیر تغییر دهد:
• سپرها را افزایش دهید
• موقعیت چراغهای جلو اتومبیل را عمیق تر کنید
• ارتفاع سقف کابین را کاهش دهید
• بدنه خودرو را طولانی کنید
• طاقچه پنجره ذوزنقه ای
با این حال ، هیوندای در این بخش نمای عقب خودرو و جزئیات آزرا 2018 را تغییر نداده است.
قطعات یدکی آزرا در ماشین
هیوندای همیشه از وسایل باکیفیت برای وسایل نقلیه خود استفاده می کند. جمهوری آذربایجان 2018 بهترین مواد در سالن مورد استفاده قرار گرفت. فضای داخلی چمدان به گونه ای طراحی شده است که واقعاً جادار باشد ، و حجم محفظه چمدان از ظرفیت زیادی در مقایسه با طرح های مشابه اتومبیل برخوردار است ، و همچنین در مقایسه با نسل های قدیمی تر (به عنوان مثال کلیدهای کنترل و مجاری های تهویه و ...) و ...
قطعات رفاه و ایمنی تاسیسات آزرا 2018
هیوندای آزرا 9 کیسه هوا کاملاً هوشمند دارد.
هیوندای آزرا در کره دریافت کرد
آزرا 2018 در بخش امنیتی شامل موارد زیر است:
• ترمز اتوماتیک * AEB *
پیشرفته ترین سیستم ترمز ضد قفل هیوندای * ABS *
• کنترل کروز خودکار و هوشمند * ASCC *
• زنگ کور * BSD *
• خط و خط ارسال زنگ * LDWS *
• پایداری وسیله نقلیه در سراشیبی
موتور تشخیص خستگی * DAA *
• تغییر خودکار شدت نور در مقابل سایر اتومبیل ها * ایالات متحده آمریکا *
• و ...

آزرا

نحوه خرید قطعات یدکی هیوندای (مخصوصاً قطعات یدکی آزرا)
همانطور که می دانید کلیه خودروهای این شرکت در سراسر جهان عرضه می شود و به ایران نیز وارد می شود. در میان آنها ، آزرا فروش خوبی دارد. این ماشین مانند هر اتومبیل دیگر قابل آسیب است و نیاز به تعمیر دارد. به عبارت دیگر برای آسیب و ترمیم به قطعات و قطعات آزرا نیاز خواهید داشت.
قطعات یدکی آزرا مطابق با نیاز مشتری در انبار موجود است و با رنگ آمیزی و یا حتی دستکاری شده است. اولین هدف شما در هنگام خرید این قطعات باید اطمینان از صحت و کیفیت آنها باشد. زیرا هنگام خرید تجهیزات تقلبی ، نه تنها کیفیت و کارایی ماشین شما در معرض خطر است ، بلکه شاید حتی جان شما نیز باشد.
به عنوان مثال ، قطعات تقلبی می توانند در قسمتهای مختلف خودرو شما اختلال ایجاد کنند و باعث فرسودگی آنها شود. بنابراین ، برای خرید صحیح و ایمن قطعات آزرا چه کاری باید انجام دهیم؟
راهنمای خرید قطعات هیوندای آزرا
برای خرید قطعات هیوندای ، ابتدا باید اتومبیل خود را داشته باشید. سرانجام ، نظر یک تعمیرکار یا متخصص قطعات نیز می تواند در انتخاب بهترین قسمت ها به شما کمک کند. (البته اگر به یک شخص دلسوز بروید). با رعایت نکات زیر می توانید به راحتی قطعات خودرو خود را خریداری کنید.
1. خرید قطعات اصلی!
این لوازم جانبی چیزی بیشتر از قطعات اصلی پارچه هیوندای نیست. از نظر تولید کنندگان قطعات ، این لوازم جانبی به قطعات ابتکاری یا اصلی گفته می شوند. این قطعات دقیقا با همان کیفیت و طراحی مشابه تولیدکننده خودرو هستند.
مهمترین نکته در مورد قطعات جنیشن این است که خوشبختانه تمام این قطعات تحت نظارت هیوندای تولید می شوند. (حتی ضمانت و توزیع آنها بر عهده شرکتهای بزرگ است).
بنابراین ، هنگام خرید قطعات آزرا ، اولین چیز برای خرید قطعات اصلی و اصلی است.
2. به آرم حک شده روی بسته بندی قطعات آزرا نگاه کنید
برچسب های لوازم جانبی خریداری شده را بررسی کنید تا از خرید قطعات تقلبی خودداری کنید. اگر بسته بندی استاندارد و اصیل از شرکت های معتبر است ، در صورت آسیب دیدن یا مشکلی وجود دارد ، می توانید آن را نزد نمایندگی های مجاز بگیرید و به راحتی جایگزین کنید. (اما اگر جعلی خریدید ، کلاه شما از بین رفته است)
3. قطعات یدکی آزرا را در فروشگاه های رسمی خریداری کنید
البته ، هم اکنون و هم در این شرایط موجود در بازار ، یافتن یک فروشنده صادقانه لوازم یدکی آزرا دشوار است. یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن مرکز قطعات هیوندای ، سؤال از دوستان خود یا کسانی است که سابقه تعویض قطعات را دارند. علاوه بر این افراد ، یک تعمیرکار معتبر یا مکانیک همچنین می تواند آدرس یک فروشنده خوب لوازم یدکی را به شما بدهد.
اگر به موارد فوق دسترسی ندارید نگران نباشید. به لطف توسعه اینترنت ، به راحتی می توانید وب سایت های مختلف را با تلفن خود مرور کرده و اطلاعاتی درباره این مؤلفه ها درخواست کرده و سپس آنها را خریداری کنید. علاوه بر این ، کاربران و خریداران قطعات آزرا احتمالاً نظرات خود را در این وب سایت ها ثبت کرده اند تا شما بخوانید و وزن آنها را کاهش دهید.
قطعات و قطعات هیوندای و کیا را در قسمت الماس بخرید
سعی کنید در مراکزی خریداری کنید که کیفیت و اصالت محصولات آنها را اثبات کرده است. اگر به دنبال مشاوره در مورد قطعات و لوازم یدکی هیوندای آزرا هستید ، به بخش محصولات وب سایت ما نگاهی بیندازید یا با ما تماس بگیرید ، ما در خرید بهترین قطعات به شما توصیه می کنیم.

yadakyarآزرا, لوکس, هیوندای ,اتوماتیک, سوناتای, اسپرت, سپر,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 278 تاريخ : 31 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

سدان 207 از نظر قیمتی دارای مزایای بسیاری است

گزینه ها و ویژگی ها را با یکدیگر مقایسه کنید
مقایسه سدان پژو 207 با تختخواب B30 تفاوت زیادی از نظر گزینه ها و ویژگی ها نشان نمی دهد. با این وجود اختلافاتی وجود دارد. B30 دارای سقف قابل جمع شدن است در حالی که پژو 207 هیچ صندوق عقب ندارد. از طرف دیگر سدان پژو 207 دارای تهویه خودکار است اما همتای چینی آن دارای نسخه دستی است. تفاوت دیگر صندلی های B30 است ، صندلی های جلو این خودرو در 6 جهت قابل تنظیم است و صندلی های پژو 207 با صندلی فقط در 4 جهت قابل تنظیم هستند.
از طرف دیگر ، برخلاف پژو 207 ، صندلی های عقب در B30 کاملاً برابر هستند. هر دو دارای چراغ های مه مهمی هستند ، اما پژو 207 با صندوق عقب نیز دارای چراغ های مه شکن عقب است. سدان پژو 207 همچنین قابلیت تنظیم چراغهای جلو در خودرو را دارد. آینه های هر دو خودرو برقی است.
 مقایسه امنیتی
متأسفانه خودروهای داخلی حرفی برای گفتن درباره ایمنی ندارند ، اما پژو 207 اصلی با صندوق پول 5 ستاره ایمنی از انستیتوی ANCAP استرالیا دریافت کرد و تختخواب B30 نیز 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP دریافت کرد. یکی از دلایلی که B30 می تواند 5 ستاره ایمنی را بدست آورد ، احتمالاً به دلیل استفاده از ساخت فولاد جامد 3H در این کیس است.
این طراحی تضمین می کند که انرژی ضربه در حادثه جذب می شود و وسیله نقلیه تغییر شکل نمی یابد. اما از آنجا که خودروی سواری پژو 207 ساخت ایران در هیچ یک از تست های فعلی آزمایش نشده است ، معمولاً می توان آن را یک خودروی ایمن B30 نسبت به پژو 207 در نظر گرفت. ... پژو 207.
تجهیزات پژو 207 B30
تجهیزات ایمنی سنسور معکوس ، دوربین معکوس ، کمربند ایمنی سه نقطه ای جلو ، کمربند ایمنی سه نقطه ای عقب ، سیستم قطع سوخت ، صندلی عقب ایزوفیکس ، فرمان تلسکوپی ، قفل مرکزی ، سرکوبگر ، قفل ، سیستم هشدار دستکاری. درب بازکن قفل - مجهز به قفل مرکزی و قفل اتوماتیک درها هنگام رانندگی - سیستم ضد سرقت - قفل کودک روی درهای عقب - سیستم یادآوری صندلی جلو - کمربند ایمنی صندلی جلو با نیروی محرکه - سنسور پارکینگ در سپر عقب - دوربین دید عقب و راهنمای پارکینگ
کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو
سیستم ترمز ضد قفل (ABS ، EBD و EBA) ، ترمز دیسک جلو با سیستم خنک کننده ، ترمز دیسک عقب سرد ترمز دیسک جلو / عقب / ABS-EBD-ESP-TCS-HHC
تجربه رانندگی
تجربه رانندگی با سدان پژو 207 نشان می دهد که پس از فشار دادن پدال ترمز در پشت اهرم ، صدایی وجود دارد که به آزاد سازی اهرم دنده اشاره دارد ، اگرچه این صدا را نباید به وضوح شنید. از طرف دیگر وجود یک فرمان برقی به جای هیدرولیک در سدان پژو 207 باعث می شود آن را با هر سرعتی سازگار سازیم ، در حقیقت با سرعت کم و سنگین تر و با سرعت زیاد روان تر عمل می کند و این خودرو را به یکی از بهترین هندلینگ ها تبدیل می کند. بازار در حال توسعه بود.

پژو 207

B30 نسبت به سدان پژو 207 دارای یک فرمان نرم و صاف است که باعث کاهش کار در ماشین در سرعت های بالا می شود. B30 در حالت تعلیق نسبتاً خشک در قسمت عقب خودرو وجود دارد ، بنابراین هرگونه برآمدگی در جاده به کابین و در نهایت به مسافران منتقل می شود ، به لطف استفاده از محور میله چرخش نیمه مستقل با یک محور موج دار در سیستم تعلیق عقب. شتاب و کشش B30 نسبت به پژو 207 با گیربکس 4 سرعته به لطف جعبه دنده 6 سرعته نسبتاً بهتر است.
تحلیل بازار
مقایسه سدان پژو 207 با تختخواب B30 در بخش پس از فروش ، برتری کامل سدان پژو 207 با تختخواب B30 را نشان می دهد. یکی از دلایل اصلی این مزیت عدم وجود لوازم جانبی تختخواب B30 در بازار است. با این حال ، قطعات موجود در بازار سدان پژو 207 به طور کلی از نظر چینی از کیفیت پایین برخوردار است. اگر بازار خودروهای استفاده شده و فروش خوب اتومبیل برای شما مهم است ، باید بدانید که پژو 207 با داشتن صندوق نقدی در این زمینه موفق تر است.
در حقیقت ، این خودرو یکی از پرفروش ترین خودروهای دست دوم با کمترین کاهش قیمت است. هرچند که بازار مورد استفاده B30 در مقایسه با سدان پژو 207 در مقایسه با سایر خودروهای چینی در بازار ایران چندان مناسب نیست ، اما تختخواب B30 در حال حاضر از 124.3 میلیون تومان از فروشنده و در بازار 206 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. در حالی که سدان پژو 207 دارای قیمت فروش 96 میلیون تومان و قیمت است. 185 میلیون تومن در بازار.
خروجی
اگر می خواهیم بین این دو اتومبیل انتخاب کنیم ، ابتدا باید اولویت های خود را تعیین کنیم. اگر بالاترین اولویت شما خدمات پس از فروش ، کاهش قیمت ، فروش خوب و برخورد با وسایل نقلیه است ، بدون شک پژو 207 با ثبت وجه نقد بهترین انتخاب است ، اما اگر اولویت شما طراحی بیرونی بی نظیر و ایمنی خودرو باشد ، ممکن است تختخواب B30 بهتر باشد. انتخاب
در این مقاله از یک سری مقاله در مورد مکانیک مقایسه ای ، می خواهیم سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس را با هم مقایسه کرده و شما خوانندگان عزیز را با مشخصات فنی ، گزینه های راحتی و قیمت خرید این دو سدان محبوب آشنا کنیم ، تا بتوانید نسبت به نمای خوبی بدست آورید. ماشین مورد نظر خود را بخرید.
ارائه پژو 207 و رنو تندر 90
ICAP (سرمایه گذاری مشترک بین پژو فرانسوی و ایران خودرو) مدتها است که در این کشور فعالیت می کند. در این دوره انواع مختلفی از خودروهای پژو در ایران تولید و فروخته می شوند. به عنوان ادامه این همکاری ، سدان پژو 207 در سال 1397 معرفی شد.این خودرو در سایر مناطق جهان به عنوان یک بازسازی جزئی از سدان پژو 206 در بازار شناخته شده است ، اما در ایران نام پژو 207 انتخاب شده است و این سدان 207 از نظر قیمتی دارای مزایای بسیاری است. از جمله لیست طولانی تجهیزات و طراحی جذاب ، اما هرگز نتوانسته است از لحاظ فروش از هاچ بک خود سبقت بگیرد.
در طرف دیگر این میدان یک سدان فرانسوی با نام تندر 90 پلاس قرار داشت. این وسیله نقلیه یکی دیگر از محصولات ایران خودرو با همکاری فرانسوی رنو است که از سال 1396 بخشی از نمونه کارها محصولات ایران خودرو است. تندر 90 پلاس در اصل برابر با تندر 90 است و تنها تغییرات جزئی در قسمت بیرونی و داخلی وجود دارد.

yadakyar206, پژو, 207, سدان ,پلاس, تندر, 90 ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 261 تاريخ : 30 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

سدان پژو 407 در مقابل طراحی دنا پلاس

شرکت فرانسوی پژو سابقه طولانی همکاری با ایران خودرو را دارد. نتیجه همکاری این دو شرکت ، فراوانی مدل ها و انواع مختلف خودروهای فرانسوی در بازار کشور است. اگرچه تولید مدل پژو 407 ایرانی در سال 2016 آغاز شد ، اما ایران خودرو ابتدا در سال 1397 سدان پژو 407 را معرفی کرد. با وجود اینکه پژو در ایران سابقه کاملاً واضح و مطلوبی ندارد ، اما 206 یک ضرورت برای عموم مردم ایران است. شاید محبوبیت 206 منجر به فروش خوب 407 در بازار کشور شود. از آنجا که پژو 407 را می توان پژو پژو 206 در نظر گرفت ، این یک جبهه جزیی جزئی است ، نه آنقدر بزرگ که ممکن است یک نفر در آن قرار بگیرد.
در بخشی از این مراسم مشترک ، ایران خودرو از سدان دنا پلاس و پژو 407 رونمایی کرد. بنابراین ، تاریخچه حضور این دو خودرو در بازار روستایی یکسان است ، بنابراین تصمیم گرفتیم مقایسه ای از سدان پژو 407 و دنا پلاس را به شما ارائه دهیم. به گفته نمایندگان ایران خودرو ، "دنا پلاس" به منظور احترام بیشتر به خریدار ساخته شده و پیشنهاد شده است ، در غیر این صورت این خودرو هنوز همان سمند است. دنا پلاس حتی می تواند به عنوان یک مدل به روز شده از دنا معمولی (یا سمند) ارائه شود. این ماشین از همان موتور EF7 موجود در مدل معمولی سمند استفاده می کرد. اما پس از مدتی ، با ابتکار دیگری ، ایران خودرو قدرت این موتور را کم مصرف بودن برای ماشین جدید خود دانست ، بنابراین وی شروع به عرضه دنا پلاس با موتور توربو (دنا پلاس توربو) کرد.
سدان پژو 407 در مقابل طراحی دنا پلاس
طراحی خارجی
در مقایسه با سدان پژو 407 و دنا پلاس ، از نظر طراحی هیچ تغییری در طراحی ظاهری سدان پژو 407 مشاهده نشده است. این خودرو هنوز هم بسیار شبیه پژو 206 است و همانطور که گفته شد ، تغییر چهره چندان مولد نیست. تنها تغییر در نمای جلوی استفاده از چراغهای بزرگ و بلند است که ظاهری سخت تر به خودرو می بخشد. از چراغ های جدید نیز در نمای عقب استفاده شده است که البته هنوز هم بسیار شبیه به همان طراحی 206 است. علاوه بر این ، نمای عقب دارای اسپویلر 407 است که ظاهراً بر طراحی این بخش تأثیر منفی می گذارد. اما هیچ تغییر مهمی در نمای جانبی پژو 407 مشاهده نشده است.
مقایسه سدان پژو 407 و دنا پلاس طراحی مدرن و جذاب تری از دنا پلاس را نشان می دهد. اگرچه دنا پلاس تفاوت چندانی با دنیای عادی ندارد ، اما مدرن تر به نظر می رسد. چراغهای جلو دنا متناسب با بدنه اتومبیل است و با خطوط صندوق عقب و طراحی سپر به خوبی ترکیب می شود. چراغ های نئونی در چراغهای جلو نیز ظاهری مدرن تر به آنها می بخشد. نمای جانبی ، خطوط تیز دنا از شخصیت تهاجمی و مدرن این خودرو پشتیبانی می کند. قرار دادن خط بالای چراغهای روشنایی در امتداد خطوط جانبی ، هماهنگی بین دیدگاههای مختلف دنا را نشان می دهد. چراغهای جلو نیز با سپر عقب عضلانی کاملاً سازگار است. به طور کلی ، طراحی دنا پلاس را می توان متفاوت از طراحی ساده سدان پژو 407 دانست.
طراحی داخلی
هنگامی که وارد فضای داخلی سدان پژو 407 می شوید ، همان حالت 206 را احساس خواهید کرد .البته تفاوت هایی در این خودرو وجود دارد ، اما شکل کلی طراحی داخلی همان شکل 206 است. چندین دکمه کنترل بر روی فرمان وجود دارد که کار راننده را تسهیل می کند. با این وجود تعداد دکمه ها برای قرار دادن آنها در قسمت های مختلف تیم کافی نیست و برای دسترسی راحت تر می توان آنها را در دو نقطه قرار داد. از طرف دیگر به نظر نمی رسد مکان نمایشگر پژو 407 بسیار راحت باشد و راننده با آن مشکلاتی دارد. به طور کلی ، افزودن ویژگی های جدید کابین ارگونومیک به نظر نمی رسد.

پژو 407

مقایسه سدان پژو 407 با دنا پلاس بهترین ارگونومی دنا پلاس را نشان می دهد اگرچه هیچ تغییر مهمی در طراحی دنا پلاس مشاهده نشده و صندلی های نازک دنا پلاس احساس خوبی ندارند ، اما در فضای داخلی این خودرو شاهد پراکندگی دکمه ها در قسمت های مختلف فرمان نیستیم. همچنین موقعیت صفحه از نظر دسترسی راننده راحت تر است. استفاده از دو رنگ متفاوت در طراحی داخلی دنا ، نمای بیرونی را جذاب تر کرده و احساس بهتری می بخشد. اگرچه مصالح به کار رفته در فضای داخلی این خودرو نیز از پلاستیک خشک است ، اما طراحی و چیدمان اجزا مطلوب تر به نظر می رسد.
مقایسه فنی
مقایسه سدان پژو 407 و دنا پلاس تفاوت فنی چشمگیری را نشان نمی دهد. هر دو خودرو از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ استفاده می کنند. اگرچه حجم ، حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور دنا پلاس کمی بزرگتر از پژو است ، اما از لحاظ عملکرد با پژو تفاوت چندانی ندارد.
از طرف دیگر ، پژو از نظر شتاب صفر تا 100 از یک ثانیه جلوتر از دنا است ، هرچند که هر دو ماشین در نهایت با سرعت نهایی 189 کیلومتر در ساعت در اختیار مسافران قرار می دهند.
گزینه ها و ویژگی ها را با یکدیگر مقایسه کنید
واقعیت ناخوشایند این است که پس از سالها تجربه در تولید خودرو در کشور ، هیچ یک از خودروهای شرکتهای ایرانی را نمی توان در قیاس با خودروهای وارداتی مقایسه کرد. در هر صورت ، وجود صفحه نمایش لمسی 7 اینچی در این خودروها می تواند یک تغییر در خودروهای داخلی محسوب شود. به طور کلی ، مقایسه بین سدان پژو 407 و دنا پلاس برتری نسبی دنا را نشان می دهد. چرخ های 15 اینچی دنا بزرگتر هستند و تأثیر بیشتری در زیبایی نمای جانبی خودرو دارند. علاوه بر این ، تنظیمات صندلی جلو این خودرو الکترونیکی است و این کار در 8 حالت انجام می شود که در مقایسه با تعداد حالت هایی که تنظیم صندلی کمتری دارند و کنترل دستی در پژو وجود دارد یک مزیت است. سرانجام ، نصب آفتاب دو حالته دنا پلاس می تواند قابل توجه ترین مزیت پژو محسوب شود.
مقایسه امنیتی
ایمنی تولید کنندگان خودروهای ایرانی به طور کلی کم است. این واقعیت را می توان از همان تعداد کیسه های هوای داخلی تشخیص داد. با این وجود ، وجود کیسه های هوای جانبی دنا پلاس را باید برتر از پژو دانست. در هر صورت ، هر دو ماشین سعی داشتند از سیستم ترمز قوی استفاده کنند. هر دو خودرو مجهز به سیستم ترمز ABS-EBD هستند که در بهبود ایمنی آنها نقش دارد.
تجربه رانندگی
به محض فشار دادن پدال ترمز برای تغییر وضعیت کبد ، صدایی می شنوید که این اولین مشکل سدان پژو 407 است .این صدا به دلیل غیرفعال کردن سوئیچ زنده ایجاد می شود ، اما نباید آنقدر بلند باشد. اما به تدریج متوجه می شوید که کنترل الکترونیکی 407 نسبت به کنترل هیدرولیک بسیار روان تر و آسان تر است. این ویژگی باعث می شود خصوصاً در مناطق شلوغ کلان شهرهایی مانند تهران ، رانندگی از شهر لذت بیشتری برای راننده داشته باشد. جابجایی و شتاب گیری خودرو نیز همانطور که انتظار می رود کار می کند. جابجایی نرم و هماهنگی با عملکرد موتور رضایت بخش بوده و یک تجربه رانندگی دلپذیر را ایجاد می کند.

yadakyarپژو, 407, 206, سدان, دنا, پلاس, سمند,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 247 تاريخ : 29 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

پژو 207 سدان زیبا و جذاب

شرایط پیش فروش کتابچه راهنمای پژو 207I (شرایط دهه فجر) از روز یکشنبه 10/11/95 تا 30/11/95 یا تا زمانی که مخزن پر شود به شرح زیر ارائه می شوند: شرایط و توضیحات عادی پیش فروش: - کلیه مبالغ به ریال - مقدار تفاوت بعد از تعیین می شود صدور دعوت نامه - با روش پیش فروش ، کلیه تغییرات غیرمستقیم قیمت ها (بیمه ، مالیات های دولتی ، مالیات و غیره) و همچنین تغییر قیمت ها به دلیل مقررات قانونی و تصمیمات دولت و قانونگذار پیش از صورتحساب در مقابل مشتری قرار خواهد گرفت. ، - در این بخشنامه احتمال صلح حداکثر دو برابر است. - در صورت تاخیر در تحویل اتومبیل توسط شرکت ، به طور پیش فرض مبلغ پرداخت شده توسط مشتری (فقط درصورتی که مبلغ قرارداد طبق دستورالعمل انجام شده باشد) به صورت پیش فرض پرداخت می شود (یک درصد در ماه) (2 درصد در سال). - سایر اصطلاحات موجود در این بخشنامه مشابه بخشنامه های فروش مستقیم قبلی و پیش فروش است.
کلیه متقاضیان محترم راجع به محصولات ایران خودرو ، شرایط ویژه نقدی دستگاههای جدید فروش 207i و کتابچه راهنمای کاربر تندر + 90 ، تیرماه 96 ، آنگونه که در جدول پیوست از یکشنبه 11/04/96 تا 31/04/96 یا تا زمان تکمیل ظرفیت ، آگاه شوید. خواهد بود.
گروه خودروسازی ایران خودرو در نظر دارد برای اولین بار به مناسبت نوروز 96 به متقاضیان یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 را به متقاضیان ارائه دهد .برای اطلاع کلیه متقاضیان محترم ، شرایط فروش فوری گیربکس های پژو 207i که در جدول زیر شرح داده شده است از دوشنبه 12/16/95 تا 12 / 29/95 یا تا پایان ساخت و ساز.
دیروز در شرایطی که از دو محصول جدید خودرو از ایران ، یعنی پژو 207i سدان و دنا پلاس رونمایی شد ، از ظهور این دو محصول در بازار خودرو در آینده نزدیک می توان نتایج کوتاه مدت را در نظر گرفت. اگرچه بورژام امسال راه را برای قراردادهای خودرو هموار کرده است ، اما محصولات مشترک حاصل از این قراردادها طی یک یا دو سال آینده وارد بازار خواهند شد ، زیرا ایران خودرو پیشگام در معرفی دو محصول خود در این زمینه است. اما در حاشیه مراسم دیروز ، مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو نیز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: پروژه این دو محصول در مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از فضایی که در دوره پس از جنگ با استفاده از توان متخصصان ایرانی ایجاد شده ، به اتمام رسیده است.
اگرچه امسال ایران خودرو برنامه های فروش و آماده سازی پیش فروش دو خودرو پژو 206 اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک را عملی نکرده است ، اما نمونه های این دو خودرو هم اکنون می توانید در بازار متقاضیان عرضه شود!
امروز پژو 207 اتوماتیک در بازار با تفاوت 6 میلیون تومانی در مقایسه با این کارخانه با قیمت 53 میلیون و 800 هزار تومانی به فروش رفت. در بازار فعلی خودرو تفاوت قیمت برخی از خودروها در مقایسه با کارخانه یک افزایش یافته است. بر این اساس ، قیمت پژو 207 اتوماتیک در بازار با تفاوت 6 میلیون تومانی در مقایسه با کارخانه ای با قیمت 53 میلیون و 800 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. تجارت دستی تندر پلاس با اختلاف قیمت 3 میلیون تومانی در مقایسه با یک کارخانه با قیمت 44 میلیون تومانی.

پژو 207

پس از قطع تولید 4 ساله پژو 207 - پژو 207 ، ایران خودرو ایران پژو 207 خود را در سال 2016 راه اندازی کرد. 207 جدید شامل نمای آسان ، شامل چراغهای جلو و چراغهای جدید ، آینه ها و چرخ های جدید است. مانیتور لمسی ، فرمان جدید با دکمه های صوتی و کنترل کروز ، نور روز ، دوربین و یک سنسور عقب از جمله ویژگی هایی است که به 207 جدید اضافه شده است. با وجود گزارش مشتری از مشکلات الکتریکی و فنی عجیب ، پژو 207 ، 207 فروش خوبی داشته است. به خصوص در نوع اتوماتیک. ظاهر مدرن 207i در مقایسه با سایر خودروهای داخلی و امکانات قابل قبول دلایل موفقیت در بازار خودرو داخلی است. برجسته ترین رقیب گیربکس اتوماتیک 207 ، گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو است. ویژگی های اصلی مثبت پژو 207i عبارتند از:
• تسریع
• کم مصرف و در عین حال موتور قدرتمند
• قدرت پویا مناسب در مقایسه با رقبا
• مطابقت با فن آوری (مربوط به رقبا)
• به نظر می رسد خوب (طراحی زیبا و جوان)
• مجموعه کامل
• مکانیسم مکانیکی
• انتقال خودکار
ویژگی جالب پژو 207i این است که توسط مهندسین متناسب با نوع جاده ، سوخت و آب و هوا در مناطق مختلف ایران سازگار شده است. تطبیق پژو 207i به ایران آسیب کمتری به جزئیات این خودرو وارد کرده است. این باعث کاهش هزینه ها می شود.
معایب پژو 207 i
اولین خرابی گیربکس:
گفته می شود گیربکس پژو 207 دارای AL4 داغ است و دارای معایبی همچون:
1. دارای تاخیر و بازدید تقریباً جدی است.
2. به موقع برنمی گردد.
این نقص پژو 207 باعث شده است که پژو 207 در مورد برخی از رقبای خود در این بخش حرفی برای گفتن نداشته باشد.
دومین عیب نصب ضعیف:
شاید این قسمت برای یک پژو 207 ساخته شده در ایران ، خودرو و پژو 206 پلاس یا یک پژو 207 ساخته شده در فرانسه ، هرگز این مشکل را نداشته باشد ، اما معمولاً پژو 207 از تناسب خوبی برخوردار نیست و از همه مهمتر کابین است. از کیفیت ساخت خوبی برخوردار نیست. و حتی پس از کمی استفاده ، بوق را منتشر می کند.
سومین اشکال داخلی:
خوب ، ما به اشکال زیر رسیده ایم که باعث می شود پژو 207 برای خانواده های 3 تا 4 نفر مناسب باشد ، زیرا شما هرگز نمی توانید در پشت احساس راحتی کنید ، این مشکل همچنین افراد طولانی را در مسافت های طولانی مختل می کند ، شاید این ممکن باشد آنچه او گفت رنو ساندرو در این زمینه ابتکار عمل پژو 207 را در پیش گرفت.
مشکل چهارم قیمت بالای قطعات یدکی:
اگر قبلاً یک پژو 206 دارید ، باید به یک تعمیرگاه رفته و برای تعویض قطعات هزینه بالایی پرداخت کرده اید. اگر اکنون قصد خرید پژو 207 را دارید ، باید به شما بگویم که این قیمت بالایی نیز در 207 موجود است ، گرچه مهندسان سعی کردند با اصلاح این خودرو این مشکل را حل کنند (همانطور که در ابتدای کار مقاله را توضیح دادم). (با توجه به دامنه قیمت این بخش ، این یک مشکل محسوب می شود.)

yadakyarپژو, تندر, 207, گیربکس, سدان, دنا, پلاس ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 271 تاريخ : 28 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

اطلاعاتی در مورد خودرو نیسان ایکس تریل 2021

نیسان نسل چهارم کراس اوور محبوب و پرفروش ایکس تریل  را معرفی کرد. این نسل بر اساس همان فرمول موفق و اثبات شده سه نسل قبل است و طبق گفته نیسان ، ایمنی ، کارایی و سهولت استفاده بهتر از همیشه خواهد بود.ایکس تریل  که در ایالات متحده با نام روگ شناخته می شود ، چنان محبوب است که طبق اعلام کراس اوور جمع و جور ، سال گذشته به سومین خودروی پرفروش در کلاس خود بدل شد.
با تغییرات نیسان در نمای بیرونی و داخلی ایکس تریل 2021 ، ظاهر کراس اوور رنگی تر شده و فضای داخلی به روز شده ، راحت تر و مدرن تر از گذشته شده است.
به نظر می رسد مانند برخی از رقبای خود ، نیسان به یک شیشه جلوی بزرگ علاقه مند است ، همانطور که در ایکس تریل  2021 شیشه جلوی اتومبیل این شرکت - V-ماتیشن - در اندازه افزایش یافته و از نمای جلوی آن بسیار تأثیر گرفته است. ، ساختار دو بخشی از منابع اصلی نور نکته دیگری است که در این دیدگاه توجه را به خود جلب می کند.
در ایکس تریل  2021 آینه های جانبی به سمت درب منتقل شدند. دامنه تغییرات در نمای عقب نیز گسترده است و شباهت زیادی بین نسل جدید و نسل قبلی وجود ندارد. به لطف ترکیب خطوط تیز با شکاف ها و گاهی اوقات حجم زیاد ، این ظاهر عضلانی از آب بیرون می آید و به قدرت بیننده می بخشد.
در حالی که اخیراً اکثر خودروسازان تصمیم گرفتند نسل جدیدی از محصولات بزرگتر را عرضه کنند ، نیسان از این لباس پیروی نکرد و ایکس تریل 2021 2.54 میلی متر طولانی تر ، 53.3 میلی متر بالاتر و 43.2 میلی متر طولانی تر است. نسل قبلی کوتاهتر است.
نیسان ایکس تریل 2021 مبتنی بر پلتفرم CMF-C / D است و با وجود کاهش در چرخ های چرخ ، قسمت عقب در ایکس تریل  2021 از قسمت عقب در 15.24 و ارتفاع 17.78 میلی متر افزایش یافته است. در عوض ، صندلی های ردیف سوم برداشته شده و بیش از پنج مسافر امکان حمل و نقل ندارند و میزان بار از 1212 لیتر (39.3 فوت مکعب) به 1.033 لیتر (36.5 فوت مکعب) کاهش یافته است.
البته اگر صندلی عقب را بچسبانید ، این رقم 2098 لیتر خواهد بود که بیشتر از سال 1982 نسبت به نسل قبل است. با این شماره ها ، ایکس تریل  2021 بعد از هوندا CR-V و تویوتا RAV4 بیشترین میزان پرداخت را در کلاس خود دارد.

نیسان ایکس تریل
نیسان قول داده است از طریق تعمیرات اساسی شاسی و استفاده از سیستم تعلیق چند لینک در محور عقب ، ایکس تریل یا راگ 2021 لذت رانندگی خوبی داشته باشد.
نیسان ایکس تریل 2021 همچنین از کابل های بی شماری در داخل کابین عبور کرد و اکنون شاهد استفاده از نیم صفحه 8 اینچی نیمه در مرکز داشبورد هستیم. این نمایشگر استاندارد با اپل کار پلی و اندروید اتو سازگار است. برای کسانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند ، نیسان مدل 9 اینچی را با وضوح بالاتر ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای سیستم روتر داخلی است و می توان برای بسته های SL پرمیوم و پلاتیم انتخاب کرد.
متوسط ​​و کم نظیر ایکس تریل 2021 اکنون دارای صفحه نمایش 7 اینچی در پشت چرخ است ، نه صفحه 5 اینچی قبلی. نیسان همچنین صفحه نمایش کاملاً دیجیتالی 12.3 اینچی را برای مدل های پلاتین منتشر کرد. این مدل ها همچنین دارای یک صفحه نمایش 10.8 اینچی هستند.

کنسول میانی نسل جدید ایکس تریل  هم اکنون روانتر است و دارای یک اهرم دنده کوتاه تر با دو یاطاقان ، ترمز پارکینگ الکترونیکی و دسته چرخشی است. در تقاطع کنسول وسط و داشبورد دکمه هوم ، پنل شارژ بی سیم و خروجی های USB-C و USB-A وجود دارد که برای اتصال یا شارژ دستگاه های دیجیتال طراحی شده اند.
مانند سایر محصولات نیسان ، نسخه پلاتین پرچمدار خانواده ایکس تریل است. این اثاثه یا لوازم داخلی از طریق اثاثه یا لوازم داخلی چرمی برنز الماس ، یک سیستم درایو نیمه اتوماتیک با ناوی -لینک ، یک سیستم کنترل خودکار حرکت ، شارژ بی سیم اپل کار پلی، شارژ بی سیم ، روشنایی زیبا و یک سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو مشخص می شود.
اکنون که مجهز به رادار برد دوربرد و دوربین عریض تری است ، سیستم پروانه نیسان بهتر است هنگام حرکت اتومبیل در خط ، عابر پیاده را تشخیص دهد.
سیستم کنترل حرکت وسیله نقلیه که برای اولین بار در ایکس تریل مورد استفاده قرار گرفته است ، به طور مستقل هر چرخ را بهمراه یک سیستم تمام چرخ محرک کنترل می کند. به گفته مدیر تحقیقات و توسعه نیسان در ایالات متحده ، این سیستم بطور مداوم بر جهت حرکت ، شتاب و ترمز نظارت می کند و همچنین حرکتهای بعدی راننده را پیش بینی می کند ، با ارائه کنترل نرم و روان تر و هندلینگ بهتر برایایکس تریل راگ 2021.
مأموریت نیسان تجهیز نسل چهارم ایکس تریل به موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری جدید است. موتور با کد PR25DD است و به لطف جعبه دنده جدید CVT که در اولتیما 2019 معرفی شده است ، چرخ ها حرکت می کنند. قدرت این موتور 181 اسب بخار است. و گشتاور 245 نیوتن متر
این خودروساز ژاپنی حداکثر میزان مصرف سوخت دیفرانسیل جلو ایکس تریل را در حالتهای شهری ، بزرگراه و حالت ترکیبی به ترتیب 9 ، 6.9 و 8.1 لیتر تخمین زده است ، در حالی که ارقام مربوط به دو نسخه دیفرانسیل در 4.3 7.3 و 8.4 تخمین زده شده است. لیتر در 100 کیلومتر. طبق گفته موتور ترند ، این کراس اوور تنها 612 کیلوگرم وزن دارد که بدترین حالت در کلاس خود قرار دارد.
تنوع رنگ ها و امکان سفارش رنگ های بیرونی و سقف از تلاش های نیسان برای جلب توجه بیشتر و بیشتر مشتریان به ایکس تریل جدید منحرف می شود.
لازم به ذکر است که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، ایکس تریل راگ 2021 از پاییز امسال شروع به فروش می کند.

yadakyarکراس اوور, ایکس تریل , نیسان, هوندا ,تویوتا ,گیربکس, اتوماتیک,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 303 تاريخ : 26 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

پژو 301 توسط تولید کنندگان ایرانی

مازیار بیگلو در ارتباط با پروژه اتومبیل پژو 301 که توسط تولید کنندگان ایرانی ساخته خواهد شد؛ وی اظهار داشت: مهمترین چیزی که نتوانستیم از خودکفایی قطعات الکترونیکی اطمینان حاصل کنیم این است که قطعات استاندارد مورد استفاده در محصولات الکترونیکی در ایران تولید نمی شود. به عنوان مثال ، آی سی های مخصوص مصرف کننده در ایران ساخته نمی شوند ، و مطمئناً خودروساز و سازنده قطعات یدکی نباید این قطعات را تولید کنند. "
ایران خودرو پیش از این اعلام کرده بود که پژو 301 با داخلی سازی اولیه 60٪ تولید می شود ، اگرچه هنوز مشخص نیست 40٪ باقی مانده در چه قسمت هایی تحویل می شود.
دبیر انجمن قطعات خودرو و تولیدکنندگان مونتاژ افزود: ایران همچنین نمی تواند در صنایع دیگر مواد خاصی تولید کند. به عنوان مثال ، پلی آمید در ایران تولید نمی شود ، بنابراین ، در تولید قطعات پلاستیکی که به پلی آمید احتیاج دارند ، مواد اولیه نیز باید وارد شود ، اگرچه خود ایران تولیدکننده و صادر کننده آهن است ، اما ما نمی توانیم ورق بدنه تولید کنیم. در مورد قطعات الکترونیکی نیز همین اتفاق می افتد. "این که سازنده قطعات بخواهد تراشه یا تخته الکترونیکی بسازد هیچ جا رایج و حتی بی ارزش نیست. "
وی گفت: "در حال حاضر ، سازمان توسعه و بازسازی صنعتی جلسات خود پایداری هفتگی را برگزار می کند." با توجه به محدودیت ها ، راه حل اصلی برای حل این مشکل در حال حاضر اصلاح بخش زیرساخت ها است. یک تولید کننده قطعات نمی تواند بطور مستقل قطعات خاص یا مواد اولیه را تولید کند. مذاکرات خوبی با صنعت دفاعی برگزار شد. وی افزود: "زیرا زیر ساخت های خوبی در تولید قطعات الکترونیکی از قبیل ریزگردهای ویژه یا ترانزیستورهای مورد استفاده در ساخت قطعات الکترونیکی در صنعت دفاعی وجود دارد."
بیگلو افزود: "ما همچنین در صنعت معدن مانند مس ، آهن ، آلومینیوم و آلیاژهای خاصی که در داخل کشور تولید و وارد نمی شوند ، خودکفا می شویم." سازمان توسعه در این مورد خیلی خوب شروع شد. "مطمئناً باید بخاطر داشته باشیم که همه این اقدامات به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد و این سرمایه گذاری ها توسط سازندگان خودرو و تولید کنندگان قطعات یدکی انجام نمی شود ، اما صمیمانه امیدواریم که به لطف همکاری سازمان توسعه ، نتایج مطلوب حاصل شود."
دبیر انجمن قطعات خودرو و تولیدکنندگان مونتاژ گفت: "ما نمی توانیم در اطراف خود دیواری بسازیم و زندگی را در این جزیره تصور کنیم." برای تهیه این محصول ، ما قطعاً نیاز به وارد کردن برخی از قطعات و مواد اولیه داریم. زیرا تولید در ایران اقتصادی نیست یا به این دلیل است که ابزار و فناوری وجود ندارد. وی ادامه داد: تفاوت اصلی این خودروها با سایر محصولات خودروسازی این است که از همان ابتدای کار و زمان تولید این خودرو ، میزان خودکفایی برای خودروهای با حجم زیاد که سالها در ایران تولید شده اند کافی بود.
وی یادآور شد: این پروژه توسط یک سازنده ایرانی کاملاً تکمیل شد. برای اولین بار ، تولید کنندگان ایرانی (تولید کنندگان خودرو ، تولید کنندگان قطعات و غیره) گرد هم آمده اند و هیچ شریک خارجی وجود ندارد. " البته اگر سازمان توسعه در پروژه های Do-It-یوزر سلف موفق شود ، مطمئناً از همان مواد اولیه و قطعات استاندارد تولید شده در داخل کشور استفاده خواهد کرد. "

پژو 301

بیگلو گفت: "تاکنون پژو 301 به خودكفایی و عمق درونی 80٪ رسیده است و اگر زیرساخت های مرتبط با صنعت اصلی آماده شود ، سطح خودكفایی در تولید این محصول افزایش می یابد."
طبق اطلاعات موجود ، علی رغم شدت تحریم ها ، ایران خودرو قصد دارد نسخه یکپارچه ای از پژو 301 را ارائه دهد و پیش بینی می شود که در نیمه دوم امسال معرفی شود.
رقبای داخلی پژو 301 بیشتر چینی هستند. چه کسی خودروهایی مانند دنا پلاس ، سراتو 1600 ، برلیانس H330 ، جک J5 ، تخت F5 ، UMV 550 و آرزو 5 را می شناخت. رقبای چینی معمولاً 301 امکانات بیشتری دارند. اما این محصول پژو اقتصادی می تواند به قیمت پایین تر و تمایل بهتری برای فتح بازار ایران اعتماد کند.
مدیرکل ایران خودرو گفت: "خط تست پژو 301 طی یک یا دو هفته آینده ارائه می شود و کار در سه ماه اول سال آینده آغاز می شود."
آشام یکسار گفت: "در رابطه با عرضه پژو 301 ، خط تست این خودرو را طی یک یا دو هفته آینده اعلام خواهیم کرد و در بازه ای که بعداً اعلام خواهیم کرد ، بدون تکیه به پژو ، به تولید انبوه می رسد."
لازم به ذکر است که تولید پژو 301 با 10 هزار دستگاه آغاز می شود و به تدریج به 100 تا 250 هزار دستگاه در سال افزایش می یابد. لازم به ذکر است که خط تولید این خودرو در سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
85٪ از محصولات پژو 2008 به مشتریان تحویل داده شد
وی ادامه داد: "در حال حاضر ، داخلی سازی پژو 301 به حدود 60 درصد رسیده است ، اما با شروع تولید انبوه ، این میزان به 80 درصد می رسد." این بدان معنا نیست که درونی شدن برای 301 به پایان رسیده است و در نهایت این رقم به 80-85٪ می رسد. در مورد پژو 2008 تعداد خودروهای فروخته شده را تأمین می کنیم و 85٪ مشتریان ما آنها را دریافت کرده اند. "ما یک برنامه پژو 2008 را برای برنامه های تولیدی برای آینده داریم ، اما این اتفاق پس از پژو 301 رخ خواهد داد."
تولید قطعات سلام فناوری
هزاران نفر در مورد تولید قطعات پیشرفته گفت: "تأکید می شود که ساخت داخل قطعات جداگانه باید به درستی انجام شود." لازم به ذکر است که صنعت دفاعی همچنین فرصت های خوبی دارد و آنها ما را ملاقات کردند و ما نیز از این فرصت ها استفاده می کنیم. "سرمایه گذاری باید در داخل انجام شود ، و حتی بخش هایی که از نظر اقتصادی مناسب نیستند باید با توجه به شرایط خاص انجام شود."
مبانی قیمت خودرو
وی گفت: "براساس قانون ، هر قرارداد موجود ، زمان تحویل براساس قیمت ها است". به عنوان مثال ، اگر خودرویی در اکتبر سال گذشته ثبت شده باشد ، با همان قیمت در اکتبر سال گذشته به خریدار تحویل داده می شود. درست نیست که قیمت ها براساس قیمت های فوریه سال گذشته است. "فروش مستقیم نیز براساس قیمت فعلی خواهد بود و با این نوع فروش ، قیمت پایه در همان زمان تحویل نیز خواهد بود."

yadakyarپژو, 301, دنا ,پلاس, سراتو ,برلیانس, جک ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 228 تاريخ : 25 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

چری تیگو 7 خودرویی جذاب

تخمین زده می شود که فروش کراس اوور و خودروهای شاسی بلند هر روز در حال رشد است. مردم کشور ما نیز از این روند مستثنی نیستند و مدت هاست که علاقه زیادی به اتومبیل هایی با ویلچر طولانی نشان می دهند. شرکت های خودروسازی محلی نیز به درستی به این درخواست عمومی پاسخ داده اند و چندین سال تلاش کرده اند کراس اوورهای مختلفی را در ایران مونتاژ کنند. در همین حال ، خودروسازان چینی توانستند با معرفی محصولات متنوع ارزان تر ، نسبتاً ارزان و نسبتاً ضد آب ، بخش های اصلی بازار کراس اوور را در کشور تسخیر کنند و ابتکار عمل را در این زمینه بگیرند. یکی از مشهورترین تولید کنندگان اتومبیل چینی در بین ما ایرانی ها چری است که محصولات آن در کشور ما تحت نام تجاری MVM مونتاژ می شود و مدل پرچمدار فعلی این شرکت چیزی نیست جز چری تیگو 7 ، یکی از کامل ترین خودروهای چینی. در کشور. قبول می کند 
چری با دفتر مرکزی در ووهو ، استان آنهویی ، چین است. این شرکت در سال 1999 تأسیس شد و از سال 2003 وجود داشته و خودروهای مسافری مختلفی را تولید می کند.
این شرکت در حال حاضر دهمین خودروساز بزرگ چینی است که سالانه بیش از 600000 خودرو تولید می کند. تیگو 7 نه تنها محصولاتی را با نام تجاری خود تولید می کند ، بلکه اتومبیل هایی را از برخی از مارک های مطرح جهان مانند جگوار لند روور  جمع می کند.
در کل ، حدود 75٪ از کل محصولات چری در چین فروخته می شود و مابقی به بازارهای جهانی صادر می شود. البته حضور گسترده چری در بازارهای بین المللی محدود به کشورهای در حال توسعه از جمله مصر ، مراکش ، ایران ، لیبی ، شیلی و آفریقای جنوبی است و این شرکت هنوز در بازارهای کشورهای توسعه یافته اروپا و آمریکای شمالی جایگاهی پیدا نکرده است. ن.
از همان ابتدا ، مودیران خودرو با ارائه یک اتومبیل کوچک مانند چری کیو یا MVM 110 توانست درهای خودروهای چینی را در بازار خودروهای کم تنوع باز کند.
تولید MVM 110 کلید اصلی برای باز شدن درهای همکاری نزدیک بین مدیران چری و مدیران خودرو بود و تاکنون رابطه بین این دو شرکت تا حد ممکن گرم شده است.
نتیجه سالها دوستی بین دو شرکت مونتاژ خودروهایی مانند X22 ، X33 ، آزرا 5 ، تیگو 5 و  تیگو 7 جدیدترین محصول چری است که توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شده است.

چری تیگو 7

ظاهر و طراحی بدنه
به عنوان یکی از جدیدترین محصولات چری ، تیگو 7 یکی از محصولات برتر این شرکت به ویژه در ایران است. این خودرو به پرچمدار چری تبدیل شد و این کمپانی چینی را به عنوان یک تولید کننده مستقل و مشهور جهان معرفی کرد ، اگرچه چری هنوز راه طولانی را طی کرده است.
چری سرمایه گذاری زیادی در توسعه تیگو 7 کرده است و امیدوار است با این محصول بهتر عمل کند. چهره تیگو 7 هیچ فرقی با یک هنرپیشه رزمی چینی که آماده نبرد است نیست. البته به نظر می رسد کمی شلوغ است و شکل مثلثی چراغ ها شبیه نوک یک سرباز باستانی از امپراتوری چین است.
اما طراحی ویژه چراغهای جلو نسبتاً کوچک باعث افزایش روشنایی تیگو ۷ می شود. نوار کرومی قسمتهای پایین چراغهای جلو را به هم متصل می کند ، شیشه جلو را به دو نیمه بالایی و پایین تقسیم می کند و تقارن خوبی را ایجاد می کند. محل اتصال خطوط مورب سیاه و سفید روی شیشه جلو اتومبیل.
آرم چری همچنین در مرکز شیشه جلوی کروم قرار دارد. سپر بزرگ تیگو 7 بیشترین استفاده را از فضای موجود می کند و می تواند دستگاه های متنوعی را در خود جای دهد.
ورودی هوا در قسمت میانی و پایین سپر ، با لبه های نقره مشخص شده است و چراغهای جلو به شکل الماس که توسط نوارهای کروم احاطه شده اند ، مهمترین عناصر سپر جلو هستند.
به طور کلی ، جلوی تیگو 7 از عناصر مدرن استفاده می کند که نشان دهنده رویکرد مترقی چری است ، اگرچه به اندازه چهره خودروسازان ژاپنی یا کره ای بالغ نیست.
هنگامی که از سمت تیگو 7 مشاهده می شود ، با یک ماشین جذاب و جوان روبرو می شویم. خطوط بکار رفته در طراحی این قسمت از تیگو 7 و زوایای بین آنها به ایجاد احساسات کاذب در ذهن بیننده کمک می کند.
از این منظر ، دو نوار کرومی براق ، یکی روی سقف به شکل ریلی و دیگری بر روی پدال های خودرو ، نوعی ویژگی متمایز بین بالا و پایین نمای جانبی تیگو 7 است.
زهکشی با روکش کروم در برخی از طرف پنجره ها به هماهنگی این آغاز و پایان کمک کرده است. یک قاب پلاستیکی در اطراف گلگیرها تا انتهای پدال امتداد یافته و دو انتهای جلو و عقب این نما را به هم متصل می کند.
علیرغم اینکه از بیرون زدگی های شدید حجمی در ناحیه بال جلوگیری شده است ، با استفاده از خطوط حجمی اعمال شده بر روی درها ، ظاهر این بخش تا حد زیادی از نظر عضلانی و نفس گیر به نظر می رسد.
چنین طراحی هوشمندانه می تواند نقش مهمی در جذب جوانان داشته باشد. تعیین حجم اصلی در این بخش خطی است که از انتهای چراغ دم با شیب جزئی تا قسمت جلوی بال حرکت می کند و از چین دیگری استفاده می کند که از بال گسترده می شود و از خط در یک مربع کوچک نقره ای تیز عبور می کند. ،
طراحی المان هایی که نمای عقب تیگو 7 را تشکیل می دهند بسیار ساده تر از نمای جلوی این خودرو است. چراغهای روشن از طرحی به نام پنجه ببر پیروی می کنند و سه نوار LED در قلب دارند.
اندازه لامپ ها علی رغم فضای زیاد خالی که از این زاویه قابل مشاهده است ، کمی کوچک به نظر می رسد. سپر عقب کاملاً از جنس پلاستیک است و قسمت پایین آن مشکی با درج نقره ای است و چراغهای جلو کشیده و نسبتاً باریک است و مشکی نیز در زیر سپر عقب قرار دارد.

yadakyarکراس اوور, MVM ,تیگو, چری, کیو ,آزرا, سپر ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 305 تاريخ : 24 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مشخصات کامل خودرو پژو 207

مشخصات کامل صندوق پول اتوماتیک جدید پژو 207 منتشر شده است و فروش آن طی روزهای آینده آغاز می شود.
ایران خودرو برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، یک محصول جدید صندوقدار خودکار 207i را راه اندازی کرده است.
گیربکس اتوماتیک طراحی ایرانی 207i در قسمت عقب کابین مکان مناسبی را برای مسافران فراهم کرد. این ماشین از فن آوری ، طراحی مدرن و ایمنی بالا با ویژگی ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند. 207i با موتور TU5 با راندمان انرژی و گیربکس اتوماتیک (AL4) در دسترس است.
امروز شاید کسی در ایران وجود نداشته باشد که پژو 206 را نشناسد ، یک هاچ بک زیبا فرانسوی که توسط پژو در سال 1998 معرفی شده است. این خودرو با استقبال خوبی روبرو شد که در سال های 2000 ، 2001 و 2005 ، چند سال پس از معرفی هاچ بک ، پژو اجساد دیگری مانند کابریولت کوپه ، ایستگاه واگن و سدان را معرفی کرد. جالب اینجاست که پژو 206 پرفروش ترین مدل در تاریخ این شرکت فرانسوی با فروش 8 میلیون و 358 هزار و 217 دستگاه است. از سال 2016 ، همچنان یکی از 10 خودروی پرفروش در انگلستان است.
در سال 2001 ، ایران خودرو یکی از بزرگترین پایگاه های تولیدی پژو 206 در جهان بود که اولین کسی بود که این هاچ بک مدرن را در خطوط تولید خود معرفی کرد. معرفی پژو 206 در بازار ایران موفقیت بزرگی هم برای پژو و هم برای ایران خودرو بود. از طرف دیگر ، پژو همانطور که در ابتدا گفته شد ، سدان 206 را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2005 معرفی کرد. به دلیل محبوبیت بالای 206 ، در زمستان 1984 ، ایران خودرو 85206 کارگر را در گیشه به عنوان یک مدل معرفی کرد.
این مقدمه را برای آشنایی با جدیدترین مدل خانواده پژو در ایران خودرو انجام دادیم. سدان پژو 207i که تقریبا یک سال و نیم پیش به بازار کشور معرفی شد ، توانست در مارس سال گذشته فروش خوبی را نشان دهد. بعد از فروش در مارس 1996 ، قرار بود سری اول این خودرو در ژوئن سال جاری میلادی به بازار عرضه شود ، اما در زمان نگارش این مقاله در 21 ژوئیه 1997 ، هیچ دعوتی برای خریداران این خودرو وجود نداشت.
همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، سدان پژو 207i نسخه ای از سدان هاچ بک پژو 207i است که در بازار ایران قرار دارد و می خواهد تجربه موفقیت آمیز سدان 206 را تکرار کند ، ایران خودرو در ژانویه سال 1995 سدان پژو 207i را در این مراسم معرفی کرد. در مراسم افتتاحیه ، مدیران ارشد شرکت اعلام کردند سدان پژو 207i کاملاً در ایران توسعه یافته است و 90٪ آن در کشور ما تولید می شود. سیوان وزیری ، مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو در مراسم افتتاحیه گفت: 37 تولیدکننده قطعات داخلی خودرو و دو شرکت خارجی در تولید این خودرو مشارکت داشتند. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم از سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری خبر داد. ایالات متحده برای ایران خودرو خط تولید سدان پژو 207i را راه اندازی کرد. این سؤال پیش می آید: برای تولید خودرو دقیقاً مشابه پژو 206 با جعبه خط تولید و فقط تغییر در چراغهای جلو و ضربه گیرها و تغییر در شکل ظاهری به طور کلی که برای آن 50 میلیارد تومان هزینه شده است؟

پژو 207

البته مطالعه دقیق این مشکل به مقاله جداگانه ای نیاز دارد و در این مقاله جای ندارد ، اما ما گفتیم که این موارد مروری بر این هدیه جدید ایرانی خودرو برای بازار ایران دارد. اگر موافق هستید ، بیایید قبل از معرفی کلیه نقاط قوت و دلایل خرید سدان پژو 207i ، به طور مختصر مشخصات را مرور کنیم.
پژو 207i مجهز به موتور معروف به TU5 است. پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری 16 سوپاپ در خط تولید 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر! این خودرو برای انتقال این خروجی ها به چرخ های جلو از گیربکس اتوماتیک مشهور 4 سرعته AL4 استفاده می کند. گیربکس پژو 207i با استاندارد انتشار یورو 4 در شهر 10.1 لیتر در صد کیلومتر ، 5.8 لیتر در صد کیلومتر در جاده و 7.3 لیتر در صد در ترکیب است. یک کیلومتر بنزین مصرف می کند.
پژو 207i با ابعاد تنه 42111 میلی متر طول ، 1669 میلی متر عرض و 1456 میلی متر طول و با وزن کلی 1113 کیلوگرم به عنوان یک سدان جمع و جور طبقه بندی می شود. به گفته ایران خودرو در فهرست رسمی ، سدان پژو 207i دارای حداکثر سرعت 189 کیلومتر در ساعت است و می تواند در 12.6 ثانیه از صفر تا صدها پر کند.
حال که این خودرو را بهتر می شناسیم ، بیایید به نقاط قوت و مزایای پژو 207i با یک صندوق عقب و همچنین چند دلیل برای خرید آن بپردازیم.
1- موتور نسبتاً خوب و اقتصادی
همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، پژو 207i در جعبه از موتور معروف TU5 استفاده می کند. این موتور با قدرت قابل قبول برای خودرویی با وزن 1150 کیلوگرم ، در چندین مدل از خانواده ایران خودرو مورد استفاده قرار گرفت و تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشت. یکی از اصلی ترین ویژگی های این موتور کم مصرف بودن آن است که در حالت ترکیبی 7.3 لیتر در صد کیلومتر است. از دیگر نقاط قوت این موتور صدای کم ، قدرت خوب ، آلودگی زیاد و شتاب خوب است.
2 - شرایط قابل قبول
با توجه به حضور گسترده چندین خودرو چینی در بازار ایران که مجهز به طیف گسترده ای از امکانات و تجهیزات مدرن هستند ، می توان گفت که زنگ خطر برای خودروهای داخلی کار می کرد. اگر ایرانیان هنوز هم بخواهند مردم به فکر خرید اتومبیل خود باشند ، باید امکانات ، تجهیزات و گزینه های خوب و کامل را برای ماشین خود فراهم کنند. از آنجایی که سدان پژو 207i یکی از شرکت کنندگان جدید در بازار ایران است ، باید در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد ، در غیر این صورت بدون شک بازی را در برابر رقبای چینی خود از دست خواهد داد.

yadakyarاتوماتیک, پژو, 207, 206, هاچ بک ,مدرن, سدان ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 260 تاريخ : 23 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

خودرو پاگانی هواریا خودرویی زیبا

پاگاني يكي از شركت هاي برجسته است كه سوپراسپرت هاي قدرتمند و زيبا ايجاد مي كند. اکنون این شرکت ایتالیایی به یک مرد ثروتمند مأموریت داده است تا یک مدل هواریا اصلاح شده را با پسوند مروارید تولید کند.
پاگانی یک سازنده اتومبیل است که قلب های بسیاری را به دست آورده و تنها 24 سال تجربه دارد. این شرکت در اکثر سال ها مشغول توسعه و ساخت مدل بسیار شناخته شده زوندا بوده است و قبل از قطع رسمی تولید این مدل ، شروع به کار روی پروژه ای با نام استودیوی طراحی C9 در پاگانی کرد. این پروژه جایگزین زوندا یا هواریا کاملاً جدید شد. اولین مدل از این خودروی سوپر اسپرت جدید در سال 2011 منتشر شد.
پاگانانی از سال 2011 تا به امروز مدل های ویژه هواریا را تولید و تولید کرده است. نسخه هواریا وایت ادیت، هواریا کاربون  ادیتیشن ، هواریا پروجکت وولکان و قدرتمندترین ، سریعترین و البته گرانترین مدل پاگانی به نام هواریا BC ، با قیمت گزاف 3 میلیون دلار در اختیار مشتریان خود قرار گرفت.
اکنون پاگانی دوباره در حال توسعه مدل دیگری خاص برای هواریا است. این مدل که دارای پسوند مروارید است ، توسط یک فروشنده نه چندان مشهور عرب به نام احمد البکری که صاحب یک نمایشگاه ویژه اتومبیل اسپرت به نام پالایشگاه مارکز است ، سفارش داده شده است. وی در زمینه تهیه لوازم یدکی سوپراسپورت ، خرید و فروش خودروهای بسیار نادر تخصص دارد.
این مدل جدید نتیجه سالها تجربه پاگانی در ساخت و توسعه مدلهای مختلف آن است ، به طوری که DNA و ردپای مدلهای هواریا BC و زوندا R در نمای بیرونی و داخلی خودرو به وضوح قابل مشاهده است.
متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد قابلیت های این ابرخودرو موجود نیست ، اما ما نگاه دقیق تری به هواریا Pearl خواهیم انداخت.
 چه چیزی نسخه مروارید پاگانی هواریا را بسیار ویژه می کند؟
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، در مورد مشخصات این مدل اطلاعات کمی وجود دارد ، اما به راحتی می توان از تصاویر موجود گفت که بخش های زیادی از مدل پایه را از هواریا به ارث برد ، اما با مدل اصلی تفاوت دارد. در قسمت جلوی این خودرو از اسپویلر و شکاف جدید استفاده شده است و بدنه خودرو از الیاف کربن رنگی ساخته شده است که بافت آن به وضوح قابل مشاهده است. برای خنک شدن کشش چرخ های عقب ، ورودی های هوای بزرگی در دو طرف شاسی نصب شده است. در انتهای اتومبیل یک دیفیوزر جدید نصب شده است که وظیفه کنترل مسیر جریان باد را بر عهده دارد و با تابلوهای جانبی بدنه رنگی عالی دارد. اگزوزهای گرم موتور ، چراغهای مه و اگزوز نیز در این قسمت از خودرو خوب هستند.
پیشرفت دیگری که در این خودرو مشاهده می کنیم اسپویلر عقب است که در زوندا S. قبلاً شاهد آن بودیم. این اسپویلر همچنین از فیبر کربن سیاه ساخته شده است. سقف اتومبیل همچنین از ورودی هوا استفاده می کند که قبلاً با زوندا R دیدیم؛ تفاوت در این است که طول این قطعه کوتاه تر از زوندا R. است و سایر قسمت های بدنه این خودروی سوپر اسپرت نیز از مدل هواریا BC الهام گرفته شده است.

هواریا بی سی

.چرخ های این پیر ایر از تیغه های مضاعف نیز استفاده می کنند و چرخ های عقب قطر بیشتری نسبت به چرخ های جلو دارند. هر یک از چرخ های زیبای این اتومبیل از یک بلوک آلومینیومی منفرد بریده شده است ، و هیچ اثری از پیچ های اضافی یا قطعات متصل وجود ندارد. این روش ساخت رینگ قبلاً در رینگ های لامبورگینی مورسیلگو SV استفاده شده و مقاومت پیچشی و ضربه ای در لبه را افزایش می دهد.
در این اتومبیل ، پاگانی هوایرا مروارید تعریف جدیدی از جلوه های تجسمی لوکس و زیبا را معرفی می کند. بسیاری از قسمت های داخلی اتاق از الیاف کربن جلا و بدون رنگ ساخته شده است. بسیاری از قسمت های پنل درب ، قسمت بالای و پایین فرمان ، قسمت فوقانی داشبورد ، کنسول وسط و در آخر اینکه بیشتر داشبورد سرنشین جلو از فیبر کربن ساخته شده است. بخش های کوچکی از بالای داشبورد و کنسول میانی نیز به رنگ آبی رنگ شده اند تا با بدنه هماهنگ شوند. کف خودرو با رنگ سفید آلکانترا پوشانده شده است.
 با این حال ، بیشتر قسمت داخلی از بهترین چرم با دوخت آبی ساخته شده است. این اثاثه یا لوازم داخلی چرمی را می توان در کنسول وسط ، لولا درب ، کنسول وسط در مرکز صندلی مسافر ، دو طرف فرمان ، صندلی های ضد آفتاب و صندلی ها یافت. علاوه بر این ، برخی از قطعات آلومینیومی با روکش کروم و برس در سیستم های تهویه مطبوع اگزوز ، تیغه های فرمان ، نشانگرهای سرعت و سرعت موتور ، اهرم دنده و اهرم ترمز استفاده شده است. با استفاده از تمام این مواد با کیفیت و ترکیب آنها با طراحی زیبا این کابین ، فضای داخلی این مدل کمی از شاهکارهای هنری نیست.
البته در حال حاضر ما اطلاعات فنی کاملی درباره این مدل نداریم ، اما می توانیم با اطمینان بگوییم که نیروگاه این بدنه زیبا همان موتور 6 لیتری 12 سیلندر مرسدس-AMG است که در مدل استاندارد هواریا نیز استفاده می شود.
با قدرت 730 اسب بخار در کمتر از 3.4 ثانیه شتاب گرفت و حداکثر سرعت آن برای مدل استاندارد از 350 کیلومتر در ساعت فراتر رفت. برای مدل ویژه هواریا BC ، این قدرت به 750 اسب بخار می رسید. با توجه به مروارید اصلاح شده ، گیربکس و گیربکس احتمالاً کاملاً تقویت خواهند شد. اما به دلیل عدم اطلاع رسانی رسمی و تأیید شده ، پاسخ با اطمینان کامل غیرممکن است.
هواریا هنگامی که این شرکت آماده بسته شدن دفتر مدل زوندا بود ، به پاگانی پیوست. زوندا در واقع همه کارهای لازم را انجام داده است تا کمپانی خود را به یک برند مشهور و قابل اعتماد تبدیل کند ، اما به عنوان یک پسوند این مسیر شکوهمند ، محدوده هواریا و مناطق کاملاً جدید برای پاگانانی به عنوان تولید کننده ویژه اتومبیل های ساخته شده از محصولات استفاده می کند.
با گذشت سالها ، پاگانی با ایجاد سفارشاتی برای خاص ترین و نادرترین سوپراسپرت های تاریخ ، قبول سفارشات از مشتریان ثروتمند و سفارشی کردن محصولات خود تا حد امکان ، موفق بوده است. اتومبیل هایی که همواره شاهکار بوده اند ، هم از نظر عملکرد و هم از نظر طراحی ، الهام بخش بسیاری از دیگر تولید کنندگان فعلی و آینده خواهند بود. از سال 2011 ، پاگاني كمتر از 100 دستگاه هواریا را منتشر كرد. حدود 20 دستگاه در سال! با قیمت پایه 1.3 میلیون دلار برای هر مدل ، مشتریان پاگانی می توانند تقریباً هر چیزی را که دوست دارند در ماشین خود سفارش دهند.

yadakyarپاگاني, سوپراسپرت ,هواریا, زوندا, لامبورگینی, مورسیلگو ,مرسدس,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 235 تاريخ : 22 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مشخصات خودرو تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018 را در نمایشگاه دیترویت اتو شو 2017 معرفی کرد. فقط با نگاهی به قسمت بیرونی می توانید جدی بودن تویوتا را برای بازگشت جدی به رقابت در کلاس سدان های متوسط ​​مشاهده کنید. تویوتا کمری جدید مجهز به ویژگی های ایمنی پیشرفته و پیشرفته ترین فناوری های خودرو است که نوید یک سواری جذاب و لذت بخش را می دهد. ظاهر تویوتا بسیار تغییر کرده است و آنقدر جذاب است که مطمئناً توجه همه را در خیابان جلب می کند. از موتور و درایو رانندگی گرفته تا طراحی براق و تریم زیبای کمری 2018 ، باعث بهبود و پیشرفت در رانندگی شده است. در زیر می خواهیم شما را با 11 ویژگی جذاب این اتومبیل محبوب آشنا کنیم.
ارتفاع کم ، طولانی تر و گسترده تر
در مقایسه با مدل قبلی ، استفاده از سکوی جدید TNGA باعث کاهش ارتفاع کمر 2018 به 3 سانتی متر ، طول 1 سانتی متر و افزایش عرض 3.3 سانتی متر می شود.با توجه به این تغییرات اندازه ، فاصله بین سقف و هود تا زمین 2 برابر شده است. به ترتیب 5 و 4 سانتی متر ، که باعث بهبود تجربه رانندگی و هندلینگ می شود.
تعلیق چند سطح
ساخت خودرویی با ویژگی های منحصر به فرد رانندگی کلید اصلی توسعه کامری 2018 بود و مانند سایر محصولات تویوتا مجهز به پلت فرم TNGA ، سیستم تعلیق عقب کمری 2018 به یک سر مجهز است. این سیستم کنترل کمری را بدون آسیب دیدن راحتی رانندگی بهبود می بخشد و حتی می تواند تجربه رانندگی کمری را بهبود بخشد.
موتور شش سیلندر
برخلاف شایعاتی مبنی بر اینکه تویوتا یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ را برای استفاده در مدل جدید انتخاب کرده است ، تویوتا همچنین در مدل 2018 موتور شش سیلندر را حفظ کرده است.با استفاده از سیستم تزریق سوخت تویوتا D-4S در این موتورهای 3.5 لیتری ، تولید پیش بینی می شود در مقایسه با مدل های قبلی افزایش می یابد این موتور در مدل های جدید هایلندر ، ساینا و لکسوس RX350 استفاده شده است که می تواند به ترتیب 295 ، 296 و 295 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور معادل 356 ، 356 و 363 نیوتن متر را فراهم می کند. او انجام می دهد
پیشرانه پویا
کمری جدید از موتور 2.5 لیتری I-4 برخوردار نیست که جایگزین جدیدترین موتور تویوتا دینامیک فورس شده است. موتور مجهز به سیستم تزریق سوخت برای ورود هوا و تزریق مستقیم سوخت است ، از تراکم بالایی برخوردار است و 40٪ راندمان حرارتی دارد. علاوه بر این ، انتقال توسط سیستم تویوتا VVT-iE انجام می شود (نسخه ای مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی شناخته شده این سیستم و از بین بردن متغیرهای باز و بسته شدن متغیر شیرهای تویوتا VVT-i). این سیستم در حال حاضر در بسیاری از موتورهای تویوتا و لکسوس وجود دارد.
گیربکس 8 سرعته
تمام نسخه های بنزینی کمری 2018 مجهز به گیربکس اتوماتیک 8 سرعته است که در مدل های هایتلندر ، دنا و لکسوس RX350 استفاده می شود و این گیربکس برای این اتومبیل استاندارد است و در هنگام سفارش به هزینه اضافی احتیاج ندارد. برای به حداقل رساندن افت گشتاور در مبدل گشتاور خودرو ، گیربکس جدید مجهز به قفل مستقیم از دنده دوم تا هشتم است که باعث افزایش شتاب خودرو و بهبود انتقال نیرو به چرخ ها می شود.

تویوتا کمری 2018
نسخه های ترکیبی قوی و بهینه
نسخه های ترکیبی تویوتا کمری نیز در سال مدل 2018 عرضه خواهد شد. نسخه های هیبریدی از موتورهای جدید 2.5 لیتری I-4 و دو موتور الکتریکی ، جعبه دنده بهبود یافته CVT و باتری های لیتیوم یونی (یا هیدرات فلز نیکل) بهره می برد. در نتیجه ، کمری 2018 به اندازه مدل های قبلی قدرتمند خواهد بود و احتمالاً عملکرد آن به همان نسبت پریوس بهینه خواهد بود.

ورزشی اما اقتصادی است
علاوه بر نسخه های LE و XLE ، کامری 2018 هم در نسخه SE و هم در نسخه های قبلی عرضه خواهد شد. این بار CVT به کار رفته در نسخه SE مجهز به حالت اسپرت است که می تواند احساس گیربکس 6 سرعته را تقلید کند. استفاده از حالت اسپرت به لطف سیستم های درایو برقی باعث افزایش شتاب خودرو می شود ، به این معنی که می تواند مشکل اتومبیل های هیبریدی کند را برطرف کند. تویوتا همچنین از SE پادل شیفتر برای تغییر دستی چرخ دنده ها استفاده کرد تا ظاهری اسپرت تر به کمری 2018 بدهد.
فضای بوت بیشتر
استفاده از سکوی TNGA در کمری 2018 بدین معنی است که باتری های لیتیوم یونی (یا باتری های نیکل هیدرید در نسخه LE) دقیقاً زیر صندلی های عقب قرار دارند. این امر مرکز ثقل خودرو را به زمین نزدیک می کند و از این طریق پایداری و مانور اتومبیل را افزایش می دهد. علاوه بر این ، با انتشار بوت (در مدل های قبلی ، باتری ها بخشی از بوت را اشغال می کردند) فضای بیشتری برای بارگیری مشتریان در دسترس بود.
سیستم های امنیتی فعال
تویوتا از سیستم امنیتی تویوتا سافتی سنس به عنوان یک ویژگی استاندارد در برخی از محصولات 2017 خود استفاده کرده است و اکنون در کمری 2018 این سیستم امنیتی را به عنوان استاندارد به مشتریان خود ارائه می دهد. کمری 2018 مجهز به سیستم ایمنی تویوتا سافتی سنس P است که شامل سیستم کنترل تردد مسافرتی ، پرتو اتوماتیک بلند ، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم فرمان کمکی است. علاوه بر سیستم های پیشنهادی ، تویوتا کمری جدید مجهز به سیستم هشدار برخورد ، سیستم تشخیص عابر پیاده ، سیستم هشدار برخورد تصادفی جلو و سیستم ترمز اضطراری است.
سیستم نشانگر شیشه جلو
تویوتا کمری 2018 یکی از اولین سدانهای با اندازه متوسط ​​است که به مشتریان اجازه می دهد نمایشگر را جلوتر از منحنی سفارش دهند. این سیستم این احساس را به شما می دهد که در کابین خلبان قرار دارید و اطلاعاتی از قبیل مسیرهای سرعت و پیمایش را در ابعاد 10 اینچی ، دقیقاً در قسمت دید راننده و جلوی شیشه جلو اتومبیل نمایش می دهید. این سیستم به رانندگان امکان می دهد بدون اینکه چشم خود را از جاده بگیرند ، از سیستم ناوبری حرکت کنند.
انتون 3.0 سیستم
انتون ، جدیدترین رابط کاربری چندرسانه ای تویوتا ، همراه با برنامه های استاندارد ، کنترل قسمت های مختلف خودرو را آسان می کند. با استفاده از برنامه های کاربردی در این سیستم ، می توانید از راه دور ماشین را روشن کنید ، از وضعیت خودرو خود اطلاعاتی دریافت کنید ، ماشین خود را پیدا کنید ، کار راننده دوم را بررسی کنید و همچنین درب اتومبیل را باز و بسته کنید. نسخه های 4 سیلندر و ترکیبی این خودرو به صورت استاندارد مجهز به سیستم ناوبری اسکوت GPS در ارتباط با مویینگ مگ  است و نسخه 6 سیلندر به سیستم ناوبری پویا جدیدی مجهز است که می تواند به صورت آنلاین بروزرسانی شود.

yadakyarتویوتا, کمری, سیلندر, ساینا, لکسوس, گیربکس, اتوماتیک ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 253 تاريخ : 21 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مقایسه هیوندا ورنا با خوردو تندر 90

در مقابل ، تندر 90 با کشش بیشتر ، بار بیشتر و تمیزکاری بهتر زمین ، خودروی مناسبی حتی در سفرهای طولانی است که زمان کمتری را برای مسافران می گیرد. البته کسانی که تجربه رانندگی ورنا را دارند مطمئناً اعتراض خواهند کرد که کیفیت ساخت و راحتی صندلی این خودرو از تندر 90 بیشتر است ، بنابراین در هنگام مسافرت راحت تر است. در پاسخ باید گفت که اگرچه کیفیت و راحتی تندر 90 صندلی به ورنا نمی رسد اما با فراهم کردن فضای بیشتر برای سر ، شانه ها و پاها ، این کمبود را از بین می برد و به مسافران آزادی بیشتری می دهد در سفرهای طولانی. چه چیزی با ارزش تر است؟ تندر 90 در کشور ما برای فتح بازارهای بیشتر و بیشتر با امکانات مختلف با حروف E1 ، 0E0 و E2 حضور دارد و خودروی آزمایش شده از نوع E2 با بالاترین سطح ثروت و ایمنی بود. این موارد شامل کیسه های هوایی راننده و سرنشین ، فرمان هیدرولیک ، بی حرکت کننده ، پخش کننده صوتی با پخش MP3 و ترمزهای ABS و EBD است. از طرف دیگر ورنا مجهز به آینه های جانبی است. توضیحی مبنی بر اینکه پخش کننده صوتی ماشین قادر به پخش فایلهای استاندارد MP3 نیست و ترمزها مجهز به توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) نیستند. البته چنین ویژگی هایی در خودروهای مدرن استاندارد است ، اما این ویژگی ها در دهه گذشته گزینه های مهمی برای خریداران بوده اند. بررسی ویژگی ها و تجهیزات تندر 90 و ورنا نشان می دهد که این دو ماشین ، مانند بحث فنی ، بسیار نزدیک هستند. اما در بازار استفاده شده ، این دیدگاههای بسیار متفاوت درباره این دو دستگاه وجود دارد. از کجا به دنبال خریداران خاص برای فروش ورنا باشید ، تندر 90 یک سکه محبوب در بین مالکان و خریداران است. این بدان معناست که اگر می خواهید تندر 90 خود را بفروشید ، مطمئناً مشتری پیدا می کنید. البته پیدا کردن مشتری خاص برای ورنا به معنای این نیست که این هیوندای آنقدر در بازار ثانویه شناخته شده نیست بلکه باید به فاکتور هزینه نیز توجه داشته باشید. در حالیکه ورنا از نظر فنی تفاوت چندانی با تندر 90 ندارد ، مدلهای مشابه از نظر سال تولید و استفاده با تندر 90 تفاوت قیمتی در حدود 10 میلیون نفر دارند و این باعث کاهش مقیاس برای رقیب فرانسوی خود می شود. لذت بخش ترین تجربه رانندگی چیست؟ یکی از مهمترین عوامل برای جلب لذت خودرو ، طراحی داخلی و خارجی است.
اگرچه ورنا و تندر 90 زیباترین اتومبیل های تولید داخل نیستند ، اما می توانید ورا را چیزی زیباتر از تندر 90 بنامید. در روز آزمایش ، یک گروه متخصص توافق کردند که طراحی تندر 90 از ورنا زیبا تر است ، اما در پشت ورنا قرار دارد. این بود که او برتری خود را نه با نمایش گرافیکی چراغهای جلو ، بلکه به دلیل کوتاه بودن بشکه و هماهنگی حجمهای مورد استفاده در این بخش اثبات کرد. این مزیت در طراحی داخلی ورنا باقی مانده است. فرمان براق و همچنین شکل جذاب سر دنده به این معنی است که شما به طراحی کم نور سیگنالهای چرخشی توجه کمتری می کنید که در کیا ریو بی نظیر است.

هیوندا ورنا

اگرچه طراحی داشبورد شکل و چیدمان دیگری را نشان نمی دهد ، اما ارگونومی و سطح دسترسی سازگار است. هیوندای همچنین سعی کرده با قرار دادن دو چرخ در قسمت پایین داشبورد ، سادگی داشبورد را کاهش دهد و همچنین کلیدهای تهویه هوا را بلندتر کند تا در حین رانندگی از آنها راحت تر استفاده شود. هیوندای سعی کرد کمترین فضاهای عملی را در طراحی داخلی ورنا طراحی کند. به عنوان مثال می توانید با باز کردن آن به جعبه کوچک در سمت چپ فرمان اشاره کنید ، می توانید وسایل کوچک مانند بلیط سفر ، اوراق بهادار ماشین ، کلید و غیره را در آن قرار دهید. مورد بعدی صندلی های راحت و راحت است که یک فروپاشی نسبی دارند اتاق نشیمن هنگام مسافرت کمتر خسته می شود. شما وقتی روی یک نیمکت مانند تندر 90 بنشینید ، متوجه این راحتی خواهید شد! تندر 90 نه تنها صندلی راحتی ندارد بلکه شما یک داشبورد بزرگ نیز دارید که مانند تمام خانواده ساده و بدون سر و صدا است. نکته مهم این است که البته این است که این داشبورد از یک قسمت تشکیل شده است ، به طوری که دیگر به دلیل پوشیدن قطعات دیگر هرگز شنیده نمی شود! تندر 90 ممکن است به دلیل ارتفاع بیشتر و عرض کوتاه تر از ورنا ، در هنگام برخورد اول از بی ثباتی مستعد باشد ، اما در واقع تعلیق سفت تر از ورنا و استفاده از چرخ های 15 اینچی باعث ایجاد پایداری و هندل شدن تندر می شود. 90 بهتر از ورنا است. هر دو خودرو از نظر شتاب نزدیک هستند ، اما ورنا گیربکس بالاتری دارد و شتاب بهتری نیز دارد. در حقیقت ، مشکل تغییر از تندر 90 این است که چرخ دنده ها به قدری به هم نزدیک هستند که هنگام جابجایی از ورنا ، در گیربکس احساس بهتری می کنید. هنگام رانندگی ورنا ، شاید مهمترین نقطه ضعف ، نفوذ زیاد نویز ترافیکی به داخل اتاق باشد و سرعت موتور زیاد افزایش نیابد! از طرف دیگر کشش تندر 90 برای رانندگی هیجان انگیز است و در سرعت های بالا آزار دهنده به نظر نمی رسد. وضعیت رانندگی تندر 90 با آنچه در ورن تجربه کردیم بسیار متفاوت است. دید بالاتر همچنین دید بهتری را برای راننده و سرنشینان تندر 90 ایجاد می کند ، اما مشکل کمبود دید از انتهای خودرو همچنان یک مشکل است. اگر به تندر 90s در شهر نگاه کنید ، خواهید دید که بیشتر آنها توسط سپر و صندوق عقب آسیب دیده است ، تنها دلیل آن ستون های ضخیم C و شکل زیاد و بزرگ بودن فضای چمدان است. این کمتر در ورنا اتفاق می افتد. اگرچه ورنا از نظر فناوری طبقاتی پایین تر از تندر 90 است ، اما به طور کلی برتری خود را در طراحی ، شتاب و ارگونومی اثبات می کند. هر دو تندر 90 و ورنا این روزها مشکلی ندارند ، اما این دو ویژگی باعث می شود این دو دستگاه از نظر خدمات پس از فروش از یکدیگر متمایز شوند. در مورد ورنا ، مواد مصرفی اتومبیل دیگر وارداتی نیستند ، و حتی فروشندگان مجاز قطعات را در بازار آزاد خریداری می کنند. بنابراین می توان گفت هزینه استهلاک و نگهداری این خودرو توسط بازار آزاد تعیین می شود که همیشه با نوسانات زیادی همراه است. اما در مورد تندر 90 هیچ محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توانید به قسمت های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. توضیح اینکه هزینه نگهداری این خودرو بسیار کمتر از اعدادی است که در ورنه مشاهده می کنید. به طور کلی ، در تقابل ونارا و تندر 90 ، حریف شرقی می تواند تندر 90 را از نظر کیفیت سواری ، مصرف سوخت ، شتاب و طراحی شکست دهد ، اما این فرانسوی مشهور توانست به ویژه در بازار تعداد زیادی خریدار را به خود جلب کند. دوم برای قرار دادن.

yadakyarکیا, ریو, هیوندای,ورنا ,گیربکس ,تندر 90, مدرن,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 258 تاريخ : 19 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

خودرو رنو کوید و اطلاعاتی در مورد تجهیزات آن

تجهیزات ایمنی و تست تصادف
کوید فقط کیسه هوا RXT (Type 4) دارد که برای راننده نیز طراحی شده است و آن را به یک کیسه هوا اختصاص داده است. البته کوید علاوه بر راننده ، امکان نصب کیسه هوا را نیز برای مسافر دارد؛ زیرا در این قسمت از داشبورد مکان مناسبی پیش بینی شده است. کمربند مرگ فقط در صورت خطر بودن در اختیار ساکنان تیپ 4 است. همانطور که در سایت اصلی مشاهده می کنید ، هیچ سنسور یا دوربین در هیچ بخشی از خودرو وجود ندارد ، بنابراین سایر ویژگی های ایمنی را فراموش نکنید.
وزن این خودرو کمتر از 700 کیلوگرم است که این نشانه استقامت سبک در اثر برخورد است. با سرعت 64 کیلومتر در ساعت ، هیچ یک از ستاره های ایمنی صفر امتیاز کسب نکردند. براساس انتشار رسمی فیلم ، تصادف با چنین سرعتی زیاد هر دو نفر از ساکنان صف مقدم کوید را در صورت عدم ارسال به زخمی به طور جدی زخمی می کند.
اما رنو کوید را رها نکرد و با ایجاد تغییرات جزئی در ساختار بدنه و افزایش استقامت شاسی ، وی توانست یک ستاره ایمنی را برای بزرگسالان و یک ستاره برای کودکان در صندلی مخصوص ردیف عقب بدست آورد که در مقایسه با نسخه اصلی بهبود یافته است. مقاومت در برابر ضربه بدن بسیار چشمگیر است. اگرچه آزمایشات سال گذشته در هنگام برخورد و ظاهراً از بین رفتن تمام بدن و حتی پشت بام آن را تحت تأثیر قرار داد ، ویدئویی که پس از تست تصادف نسخه جدید منتشر شده است (معروف به کد IV یا مدل چهارم) وضعیت بدن بسیار بهتر است. مقاومت خوبی نشان می دهد. اگرچه کوید از نظر ایمنی قابل مقایسه با اتومبیل های مدرن اروپایی نیست ، اما همچنان از پراید داخلی و تیبا پیشی خواهد گرفت.
با این حال ، لازم به ذکر است که رنو اعلام کرد قصد دارد سه کیسه هوا و سیستم کمکی مانند ABS و EBD برای اضافه کردن سه ستاره برای کوید در تست های ایمنی NCAP قرار دهد.
تجربه رانندگی
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، کوید فقط در هند تولید و به فروش می رسد و در دسترس سایر متخصصان در کشورهای دیگر دنیا نیست. با این وجود ، با سابقه 70 ساله در صنعت خودرو و تیراژ فعلی 24 میلیون دستگاه در سال ، دارای وب سایت ها و مجلات مشهور بسیاری در زمینه بازرسی خودرو است که به تفصیل به آنها می پردازیم.
کوید با گزینه های کامل؛ کیسه هوا راننده ، گیربکس AMT و موتور 68 لیتری در نهایت 6000 دلار برای خریدار هزینه خواهد کرد. این نیروگاه مطمئناً برای استفاده روزمره در شهر مناسب است و با چهار سرنشین بزرگسال و یک صندوق حمل کوید نمی توانید مسافت های طولانی را در نظر بگیرید. مطمئناً ، هر حرکتی ضعیف و کسل کننده اقتصاد سوخت خوبی خواهد داشت.

رنو کوید
رانندگی نرم و بدون بار سنگین توصیف شده است و به نظر می رسد مهندسین رنو سیستم تعلیق و تعلیق خوبی دارند که تا حدودی با وضعیت نامناسب جاده های هند مطابقت دارد. از طرف دیگر چرخش ناگهانی فرمان با سرعت متوسط ​​می تواند به از دست دادن کنترل خودرو یا سرعت آن منجر شود و در شرایط لغزنده جاده می تواند به دور گوشه ای بلغزد.
ظهور کوید مطمئناً یک تراشه چانه زنی در بازار است. با قیمت هایی از 4.5 تا 6000 دلار ، این یک ماشین مدرن زیبا است که حداقل از خودروی چینی جذاب تر است ، و ما فکر نمی کنیم که نسبت به بقیه کراس اوورهای کوچک دنیا پایین باشد.

رقبا و پیش بینی های موجود از بازار ایران
اگر امیدواریم که کوید با حداقل گزینه های حدود 20 میلیون تومان آزاد شود و در کاملترین مثال ، 35 میلیون تومان باشد؛ کار برای پراید و تیبا به پایان رسیده است و ما خوشحالیم که بایگانی این ماشینهای قدیمی قدیمی را در موزه سایپا بایگانی کنید. از طرف دیگر ، برای افراد علاقه مند فقط به شاسی با چرخ محکم و طولانی ، خرید منطقی تر از هاچ بک و صندوق دار خواهد بود. بنابراین ، کوید همچنین می تواند فروش را کاهش دهد.
در سالهای اخیر نوسازی صنعت خودروهای عقب مانده در کشور ما رونق گرفته است و با تأیید بورژام ، بسیاری از خودروهای ساخت اروپا مانند رنو و پژو در ایران ، خودرو و سایپا به زودی تولید یا مونتاژ می شوند که مطمئناً باعث می شود مدل های قدیمی از تولید خارج نشوند. . اگرچه بعید به نظر می رسد ساندرو مورد استقبال خوبی قرار گیرد ، اما تولید L90 همچنان ادامه خواهد یافت. در مورد کوید و پراید هم همینطور است.
واردات خودروهای ارزان قیمت هندی هنوز به دلیل عدم کیفیت مناسب توسط سازمانهای درگیر در این پروژه ممنوع است! اما اگر فرض کنیم کوید در بازه قیمت از 25 تا 35 میلیون نفر عرضه شود ، رقبای اصلی این شرکت خواهند بود: پراید ، تیبا ، ساینا ، MVM110S و 206 نوع 2.

yadakyarرنو, کوید, مدرن, پراید, تیبا, گیربکس, کراس اوور,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 265 تاريخ : 18 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

پژو 407 خودرویی جذاب

این مصرف به ویژه برای یک اتومبیل شهری کوچک بسیار مناسب تلقی می شود ، بنابراین می توان گفت یکی از ویژگی های فنی خوب پژو 407i مصرف کم است. لازم به ذکر است که اگر پژو 407i را با گیربکس دستی انتخاب کنید ، میزان مصرف شما در حدود 500 مس کاهش می یابد.
یکی دیگر از مزیت های فنی این خودرو که مورد استقبال جوانان قرار می گیرد شتاب صحیح این خودرو است. هست یک.
پژو 407i - اتومبیلی با میزان استهلاک پایین
از آنجا که با توجه به هزینه بالای قطعات یا خدمات آنها می توان هزینه های اضافی خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش داد ، این گزینه در هنگام انتخاب و خرید خودرو یکی از مهمترین آنهاست. پژو 407i که در واقع از همان خانواده پژو 206 به دست می آید ، یک اتومبیل ارزان قیمت و نسبتاً ارزان است که نسبت به رقبای خود مانند ساندرو هزینه تعمیر ، نگهداری و نگهداری کمتری دارد. در این حالت می توان گفت که کیفیت قطعات بکار رفته در پژو 407i با کیفیت رقبای چینی آن فاصله دارد. این کار باعث افزایش عمر خودرو بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه می شود.
خدمات پس از فروش خوب و مقرون به صرفه
دلیل اصلی خرید پژو 407 خدمات پس از فروش پژو 407 است. یکی از اصلی ترین مشکلات هنگام خرید خودرو خدمات پس از فروش و عرضه قطعات یدکی است. اتومبیل های چینی با تعداد زیادی گزینه و کارکرد وارد بازار شدند ، اما کافی است یکی از این گزینه ها یا قطعات اتومبیل خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد. در این حالت ، شما احتمالاً آماده پرداخت چندین بار واقعی این قسمت و استفاده از ماشین خود هستید.
متأسفانه پس از فروش بسیاری از خودروهای وارداتی ، هنوز هم ضعیف هستند ، اما در مورد پژو 407i ، می توانید مطمئن باشید که به لطف فضای داخلی خودرو و ارائه خدمات پس از فروش به شرکت ایرانی خودرو خودرو ، امکان دارد در آینده نزدیک تعمیر خودرو انجام نشود.

پژو 407
تجربه رانندگی و رانندگی
یکی از دلایلی که باید پژو 407 خریداری کنیم این است که پژو 407i به دلیل ویژگی های اضافی آن در مقایسه با پژو 206 در اختیار شما قرار می گیرد و قطعاً با پژو 407i تجربه رانندگی و رانندگی خوبی را برای شما رقم خواهد زد. ، قبلاً بود. سیستم تعلیق پژو 407i همان سیستم معروف مک فارسان در جلو و سیستم فنر پیچشی در قسمت عقب خودرو است که کشش قابل توجهی بین ماشین و جاده را برای مسیرهای رفت و آمد فراهم می کند. پژو 407i برای بهبود ترمز از ترمزهای دیسک جلو و عقب برخوردار خواهد بود علاوه بر ترمزهای دیسک قدرتمند ، پژو 407i علاوه بر ترمزهای ضد قفل و توزیع توان الکترونیکی ، سیستم های کمک ترمز نیز ارائه می دهد. مجهز به EBD. یکی از ویژگی های اصلی سیستم ترمز پژو 407i سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک EBA است که می تواند هم ایمنی و هم تجربه رانندگی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.
سیستم چشم سوم و دوربین دید عقب مورد استفاده در پژو 407i نیز یکی از مواردی است که رانندگی را آسان تر می کند.

گزینه ها و ویژگی های پژو 407
در پایان مقاله ، چرا یک پژو 407 را خریداری می کنیم ، در مورد گزینه های پژو 407 صحبت خواهیم کرد. ویژگی های پژو 407i به پژو 206 اجازه می داد تا از جمع جمع شود و جلوی رقبای چینی خود را بگیرد. از ویژگی های پژو 407i می توان به فرمان هیدرولیک ، فرمان فرمان ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، صدا و فیلم صفحه لمسی 7 اینچی ، پخش کننده دی وی دی ، ناوبری و فرمان اشاره کرد. جیپیاس ، پورت USB ، بلندگو در درهای جلو و همچنین سیستم صوتی با توییتر در پنل جلوی خودرو و امکان اتصال گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث ، چراغ های در حال اجرا در روز ، آینه های جانبی با بارهاناما ، ویندوزهای برق در همه درها ، حلقه 14 سانتی متری آلومینیوم تعقیب اتومبیل در نظر گرفته شد.
در یک کلام ، ویژگی های پژو 407 i از امکانات رفاهی است که برای سفر به داخل و از شهر مناسب به حساب می آید و می تواند شما را در تمام سفرهایی که با این ماشین انجام می شود ، راضی کند. در پایان این مقاله ، امیدوارم که به این سؤال پاسخ داده باشید که چرا می خواهید پژو 407 بخرید.

yadakyarپژو, 207 ,407, 206, گیربکس, اتوماتیک, دستی ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 234 تاريخ : 17 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

امکانات موجود در خودرو هیوندا ورنا

داخلی:
علاوه بر سادگی ، فضای داخلی هیوندای ورنا همان چیزی است که بیشتر ایرانیان می خواهند. این ماشین دارای کابین جادار است که برای خانواده ها بسیار مناسب است. ساکنان هیوندا رونا از خیابان خوبی دارند که یکی از ویژگی های مورد علاقه همه افراد است. کیفیت خوب داشبورد این خودرو و ابزارهای آن از دیگر جنبه های مثبت کابین است. رنگ های پر جنب و جوش استفاده شده برای قطعات پلاستیکی داخل کابین مانند درب و داشبورد نشان می دهد پلاستیک مورد استفاده در این قسمت ضایعات یا کیفیت پایین ندارد.
به خود یادآوری کنید که چقدر مهم است که بخواهید اتومبیلی بخرید كه دارای جزئیات رنگی بهتر و سبک تر است استفاده از رنگ های پر جنب و جوش نشان می دهد که این قسمت ها از مواد اولیه با کیفیت بالاتر ساخته شده اند و رنگ مصنوعی کمتری نیز در آن گنجانده شده است. نیازی به گفتن نیست ، خودروهایی نیز وجود دارند که از رنگ تیره و داخلی خوبی برخوردار هستند.
همانطور که در عکس مشاهده می کنید برخی از جزئیات دارای روکش پارچه ای هستند که یکی از ویژگی های مثبت آن است. به طور کلی از نظر برخی افراد این ماشین بسیار زیباست و ظاهر آن هرگز خسته کننده نخواهد بود. به گفته دیگران ، هیوندای ورنا خودرویی است که بسیار ساده است ، عاشق هر سلیقه و هیجان است و از همان ابتدا با غم و اندوه به مشتری خود نگاه می کند. فراموش نکنید که هیوندای ورنا یکی از محصولات دهه 80 است و البته نمی توان با محصولات مدرن هیوندای یا سایر خودروهای داخلی زمانه ما مقایسه کرد.
مشخصات فنی هیوندای ورنا
در ایران راه اندازی شد ، هیوندای ورنا از دو موتور 1.5 لیتری و 1.6 لیتری بهره می برد. این خودرو همچنین دارای دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک است: یک مدل با موتور 1.5 لیتری و یک مدل با موتور 1.6 لیتری. در گفتگو با صاحبان این خودرو فهمیدیم که آنها نیز نسبتاً از درایو راضی هستند. بهترین قسمت از مشخصات هیوندای ورنا مصرف بهینه سوخت است. در آن زمان این خودرو با سیتروئن زانتیا مقایسه می شد و اگرچه زانتیا سریعتر بود ، اما مصرف سوخت هیوندای ورنا خوش بینانه بود.
مصرف سوخت این خودرو چنان اقتصادی بود که هنگام استفاده از آن به عنوان تاکسی در مسافت طولانی ، وارد سیستم رانندگان تاکسی شد. به طور کلی ، اتومبیل های کره ای به دلیل مصرف کم شناخته شده اند. مشخصات هیوندا ورنا در زیر:

هیوندا ورنا

هیوندای ورنا با موتور 1.5 لیتری و گیربکس:
نوع موتور: 4 سیلندر 12 سوپاپ
حداکثر توان: 91 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 131 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100: 12.5 ثانیه
حداکثر سرعت: 175 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت ترکیبی: 7 لیتر در صد کیلومتر
حجم گندم سیاه: 45 لیتر
استاندارد آلودگی: یورو 3
 هیوندای ورنا با موتور 1.6 لیتری با گیربکس اتوماتیک 4 سرعته:
حداکثر توان: 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 143 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100: 10.9 ثانیه
مشخصات هیوندای ورنا همان اتومبیل های دهه 1980 است. به یاد داشته باشید: سیستم صوتی رادیویی با قابلیت پخش سی دی با تنها چهار بلندگو دارد. صندلی های جلو هیوندای ورنا از چهار جهت قابل تنظیم هستند. شیشه جلوی این خودرو الکتریکی بوده و دارای چراغ مه مهمی است. لازم به ذکر است که آینه های جانبی مدل اتوماتیک این خودرو برقی است.
تجهیزات امنیتی هیوندای ورنا
طبق برخی گزارش ها ، این خودرو 5 ستاره ایمنی از EuroNCAP دریافت کرده است. این موسسه ایمنی وسایل نقلیه مختلف را بر اساس آزمایشات و تصادفات ارزیابی می کند. هیوندای ورنا مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS و دو کیسه هوا برای مسافران جلو است. از دیگر مشخصات ایمنی این خودرو قفل مرکزی و فرمان هیدرولیکی است. در گفتگوی ما با افرادی که سالهاست این ماشین را در اختیار دارند ، مشخص شد که بدن بسیار قوی است.
مزایا و معایب هیوندای ورنا
هیوندای ورنا خودرویی با بدنه محکم و نیروگاه مناسب است که معمولاً نیاز به تعمیر دیر است. مواد به کار رفته در کابین از کیفیت پایین برخوردار نیستند ، که به سرعت خراب می شوند. بنابراین ، می توانید مطمئن باشید که اگر از هیوندای ورنا به درستی استفاده کنید ، ناراحت نخواهید شد. تمام این نکات دلایل انتخاب صاحبان این خودرو است.
از طرف دیگر ، باید یک نکته منفی در مورد این خودرو داشته باشیم. از آنجایی که هیوندای ورنا تقریباً ده سال است که تولید نشده است ، پیدا کردن قطعات یدکی خودرو بسیار دشوار است. دارندگان این خودرو پس از تصادف یا خرابی خودرو در تحویل قطعات مشکل دارند.
نکته آخر این است که علی رغم قیمت مناسب این خودرو تا لحظه تولید ، اکنون و تحت شرایط فعلی در بازار خودرو ، این خودرو قیمت نسبتاً بالایی نیز پیدا کرده است.

yadakyarهیوندا, ورنا, مدرن, گیربکس,دستی ,اتوماتیک, سیتروئن ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 294 تاريخ : 16 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مطالبی در مورد خودروهاچ بک برلیانسH330

برلیانس یک سازنده اتومبیل چینی است که در سالهای اخیر همکاری زیادی با بیامو داشته است. در این مقاله ، درباره سدان H330 و هاچ بک H320 ، که توسط پارس خودرو در ایران تولید می شود ، بحث خواهیم کرد.
در سالهای گذشته ماشین های بسیاری در کشور ما تولید می شد و دیدن خودروهای چینی در بازار کار سختی بود. اما امروز کشور ما یکی از بزرگترین بازارهای خودروهای چینی است. برلیانس همچنین یکی از چینی ها در بازار کشور ما است که با همکاری پارس خودرو کلاس های مختلفی از اتومبیل ها را تشکیل می دهد.
برلیانس H330 یک نسخه پیشرفته از برلیانس FSV است. این خودرو در سال 2013 توسط برلیانس معرفی شده و به خوبی فروخته شده است: 25،000 دستگاه در سال 2013 و 53،000 دستگاه در سال 2014. H330 تنها با یک موتور در کلاس سدان و هاچ بک عرضه می شود و خریداران حق انتخاب بین گیربکس دستی یا اتوماتیک را دارند. درخشان H330 در محدوده قیمت حدود 50 میلیون نفر است.
مشخصات فنی
تنها گیربکس موجود برای H330 و H320 نسخه 1.5 لیتری است که حداکثر توان آن 103 اسب بخار است. در 5800 دور در دقیقه و حداکثر توان 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه. اندازه دقیق این موتور 1498 سی سی است. ببینید ، یک سیلندر 4 سیلندر با خط آرایش و در مجموع 16 سوپاپ مسئولیت دود و هوا و سوخت را بر عهده دارند. حداکثر سرعت برلیانس H330 با این موتور و 4 سرعته اتوماتیک 170 کیلومتر در ساعت است وزن خالص این خودرو 1250 کیلوگرم است که به نظر می رسد کمی بزرگ است در مقایسه با ابعاد این خودرو و ممکن است بر عملکرد آن تأثیر بگذارد.
برلیانس H330 دارای یک قدم زنی مک فرسون و سیستم بهار پیچش نیمه مستقل است. طبق گفته سازنده ، میزان مصرف سوخت کل این خودرو 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است. مخزن سوخت 55 لیتر است که با توجه به مصرف سوخت کافی به نظر می رسد.
طراحی بیرونی و داخلی
اینکه چرا اکثر اتومبیل های برلیان به محصولات بیامو چنین شباهت دارند عجیب است و تنها دلیل این امر همکاری بین دو تولید کننده خودرو در سالهای اخیر بود که منجر به ظاهر ، رنگ و بوی محصولات برلیان شد. آنها بیام را گرفتند. این شباهت البته کپی تلقی نمی شود و برلیان سعی کرد زبان طراحی خود را در محصولات خود بگنجاند. با این حال ، این زبان بسیار شبیه به زبان طراحی است. بدیهی ترین قسمت شیشه جلوی شیشه دوجداره برلیانس است. شیشه شیشه ای T و دو ورودی هوا به طور متقارن در زیر بال های T شکل قرار گرفته اند.

برلیانس H330
باید اعتراف کنیم که چینی ها پیشرفت چشمگیری در طراحی داشته اند. بخشی که خودروسازان داخلی برخلاف چینی ها ، در سالهای اخیر اقدامی جدی انجام نداده اند. قسمت جلوی این خودرو طرحی حجیم و پف دار دارد و چراغ های مه شکن گرد به خوبی بین بسیاری از خطوط زیر سپر قرار گرفته اند. چراغهای جلو برای هماهنگی با سایر قسمتهای خودرو طراحی شده است. اگرچه چراغهای جلو فاقد چراغ روشنایی در روز و لنزهایی با فوکوس نور هستند ، اما نبود این عناصر به طراحی این بخش آسیب نمی رساند.
ستونهای A در امتداد هود تا شیشه جلو اتومبیل امتداد دارند ، که به طور مثبت بیننده را تحت تأثیر قرار می دهد. تنها عنصر تأثیرگذار در نمای جانبی ، خط شانه برجسته است که از مگارد جلویی به سمت چراغهای عقب حرکت می کند و عبور از اهرم ها و درب عقب خودرو مانع از تبدیل شدن هر چه بیشتر طرف می شود. علاوه بر این خط ، ما یک طراحی بسیار ساده و مرتب می بینیم که به دور از هیجان و جذابیت نیست ، هرچند نقش چرخ های آلومینیومی و لاستیک های کوچک با عرض 195 میلی متر در سادگی این قسمت بی اثر نبود.

نمای عقب خودرو از طراحی خوبی برخوردار نیست و برخلاف طراحی صحیح جلوی خودرو ، به نظر می رسد که یک کپی از طرح از سوی برخی شرکت ها در این بخش کامل نیست و من یک طراحی مشابه از نیسان تیانا می بینم. چراغ های روشن H330 با یک خط افقی به آرم نسبتاً بزرگ پارس خودرو وصل می شوند. اما یک ویژگی جالب طراحی سپر عقب ، ساخت مضاعف این قسمت است که شبیه به یک دیفیوزر در قسمت پایین سپر است و همچنین انتقال چراغ اضطراری سوم و چراغهای عقب بر روی آن ، سپر بزرگ عقب از یکنواختی فاصله دارد.
نشستن در کابین و نگاه کردن به دستگاه و شکل کلی داشبورد ، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند شباهت مسافت پیموده شده با مزدا 3 است. فضای داخلی آن زیبا و دلپذیر است. اگرچه ارگونومی ابزارها و محل قرارگیری آنها مناسب است ، اما اکثر قطعات از کیفیت ساخت خوبی برخوردار نیستند و معمولاً از پلاستیک خشک ساخته می شوند.
تنها تفاوت H330 با H320 در کلاسهای مختلف این دو خودرو است. از آنجا که H320 متعلق به کلاس هاچ بک ها می باشد ، اندازه آن بسیار کوچکتر از یک سدان است ، بنابراین هاچ بک H320 انتخاب مناسبی برای استفاده در داخل خانه است. زبان طراحی مشترک این سازنده خودرو در نسخه هاچ بک به خوبی حفظ شده است و شاهد هماهنگی چراغ های عقب و سپر با سایر اجزای بدنه هستیم. هر دو نسخه کم و بیش شباهت زیادی در نمای عقب دارند و تنها تفاوت آن در ساختار و کلاس دو خودرو است. سایر اجزای خودرو مانند نمای جانبی و نمای جلوی آن از طراحی یکسان برخوردار هستند که خطوط جلویی و جانبی آن در هر دو نسخه یکسان است. کابین برای 4 یا 5 مسافر خوب به نظر می رسد و زحمت نمی کشد.
با وجود سخت کوشی برلیانس برای ایجاد مدلهای جذاب H330 و H320 ، به هیچ وجه طراحی براق ندارد و بدیهی است که ما باید منتظر نسل بعدی این خودروها باشیم تا زبان طراحی این شرکت را به طور کامل توسعه دهیم. سایر خودروهای چینی از جمله لیفان 820 و آرزو 5 طراحی بسیار جذاب تری دارند. حتی دنا ، به ویژه در جلو ، زیباتر و جذاب تر از H330 است. البته این به معنای طراحی ضعیف اتومبیل های برلیانس نیست.

yadakyarبرلیانس, سدان,هاچ بک, H320 ,گیربکس, دستی ,اتوماتیک ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 294 تاريخ : 15 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

رنو تالیسمان یکی از جدیدترین محصولات رنو

بسیاری از افراد امید زیادی به یک اتومبیل اروپایی از جمله پرستیژ ، کیفیت ، دوام و قدرت دارند که البته هزینه زیادی نیز در بر دارد. با این وجود خودروها هر از گاهی معرفی می شوند که بسیاری از آنها نسبت به سایر رقبا قیمت پایین تری دارند. رنو تالیسمان خودرویی است که دارای بسیاری از مشخصات و قیمت مناسبی است و این مسئله را برای بسیاری از رقبا دشوار می کند.
در سال 2016 ، رنو سدان تلیسمان را منتشر کرد. این سدان در بخش D قرار دارد ، جایی که بسیاری از رقبا در آن حضور دارند. اما با افزایش حضور شاسی بلند در بازار ، این کلاس از اتومبیل ها کمی شوکه شده است؛ اما برای زحمت کافی نیست. به همین دلیل است که تولید کنندگان خودرو هنوز تلاش خود را برای تولید خودروهای این کلاس با آخرین محصول رنو ، تالیسمان انجام می دهند.
مشخصات رنو تالیسمان
سدان خانواده رنو تلیسمان و البته سدان جوان با انتقال های مختلفی در خارج از ایران ارائه می شود. اما تنها موتوری که می توانید برای ایران انتخاب کنید ، توربوشارژر 1.6 لیتری است. قلب ضرب و شتم طلسم 1.6 لیتر است که به لطف استفاده از توربوشارژر دارای ظرفیت 190 اسب بخار است. در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 260 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه. این ارقام نشانگر کشش قدرتمند است که به دلیل قدرت کافی و وجود گشتاور بیشتر در سرعت پایین موتور به معنای تحرک زیاد است.
مطابق با مشخصات فنی این خودرو ، ما در مقابل یک ماشین مانور و قدرتمند ایستاده ایم که می تواند در 7.6 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد. البته این انتقال بدون گیربکس سریع امکان پذیر نیست؛ برای این منظور ، رنو در این خودرو از گیربکس 7 سرعته دو کلاچ با نام EDC استفاده کرد که در آن سرعت شتاب بسیار زیاد است. این گیربکس قدرت ماسک است. دلیل این امر تعویض دنده صاف ، بدون شوک ، سریع و دقیق است که لذت رانندگی را دو چندان می کند.
اما نکته دیگری که باید در طول بحث فنی مورد توجه قرار گیرد مصرف سوخت خودرو است. با مقدار کمی کشش و استفاده از توربوشارژرها ، مصرف سوخت کمتر نسبت به رقبا چندان عالی نیست و به گفته رنو میزان مصرف سوخت توسط تالیسمان در این شهر 7.5 لیتر در 100 کیلومتر و در خارج از شهر - 4.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بنابراین ، مصرف سوخت کل این سدان زیبا حداقل 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای این خودرو نیز یک مزیت محسوب می شود. رنو تلیسمان همچنین دارای استاندارد انتشار یورو 6 است و این یک سیستم محرک محیط زیست را منعکس می کند.

رنو تلیسمان

طراحی بدنه و کابین
اینکه بگوییم یک خودروی اروپایی طراحی خوب و خوبی است. رنو در تالیسمان عالی بود. زبان طراحی جدید رنو به خوبی و زیبایی در این سدان خانوادگی به کار رفته است. ما قبلاً گفتیم که تالیسمان در اتومبیل کلاس D است. با این حال ، این خودرو کمی بزرگتر از رنو لاگونا ، و کمی کوچکتر از رنو لتیتود است که طلسم را بین بخش های D و E قرار می دهد.
در نمای جلوی خودرو ، چراغهای LED را می بینیم که از هر دو طرف این خودرو با شکل C جلب توجه می کنند. با زبان طراحی جدید ، آرم رنو از همیشه بزرگتر شده است که به روش خاص خود جالب است. البته ممکن است برخی منتقدان بگویند که طراحی جدید بیشتر شبیه طراحی خودروسازان شرق آسیا است تا کیا و هیوندای؛ با این حال ، با نگاهی به برخی از محصولات قبلی رنو ، می بینیم که زبان طراحی جدید گامی برای خودروساز اروپایی است و بدون شک نقشی در فروش محصولات جدید رنو خواهد داشت.
در نمای عقب خودرو ، چراغ های LED را می بینیم که کشیده شده و از دو طرف لوگوی رنو روی درب عقب ختم می شوند. دوربین دید عقب نیز در داخل لوگوی رنو جالب است ، بنابراین نمای عقب خودرو شلوغ نیست. در قسمت پایین سپر عقب دو لوله اگزوز وجود دارد که فقط برای مشخصات طراحی ساخته شده اند و لوله های اگزوز به آنها وصل نمی شوند. البته علی رغم کاهش زیبایی خودرو ، این سبک طراحی به دلیل انتشار آلاینده ها باعث عدم وجود خاکی روی سپر عقب شده است.
نمای جانبی خودرو ساده ، هماهنگ و زیبا است. به دلیل وجود خطوط شیب دار سقف اتومبیل ، بیشتر بدنه در زیر این قوس قرار دارد و طلسم شبیه طراحی کوپه ها مانند BMW 6 سیریوس و مرسدس -بنز CLS است؛ دلیل این شباهت ، بند بند C در این خودروها است که به دلیل ساختار کوپه از شیب تندتری برخوردار است. جزییاتی که در گلگیرهای جلویی طراحی شده است ، که مانند فن به نظر می رسند و در کنار رینگ های زیبا باعث جذابیت بیشتر این قسمت از خودرو شده است.
در داخل ، داشبورد لوکس چوبی جدید در نگاه اول چشمگیر است. مواد به کار رفته در کابین از کیفیت بسیار بهتری نسبت به برخی رقبا برخوردار هستند. در داخل کابین یک مانیتور بزرگ برای کنترل راحت وجود دارد ، یک کیلومتر شمار دیجیتالی که رنگ را تغییر می دهد ، حالت های رانندگی را انتخاب می کند و همه در کنار هم هستند تا یک کابین رضایت بخش را در اختیار مسافران قرار دهند. کلبه طلسم ممکن است برای جوانانی که عاشق هیجان هستند جذابیت نداشته باشد. اما گفتن این نکته خسته کننده نیست و با توجه به بوم سنج دیجیتال و روشنایی کابین خلبان ، رنو همچنین به نسل جوان نگاه می کند. با این حال ، برای رانندگان جوان ، مکانی برای پدال های تغییر مکان در هنگام رانندگی وجود دارد.
پلاستیک خشک در بعضی از قسمتهای داشبورد استفاده می شود. با این حال ، بیشتر اجزای داخلی با روکش چرمی تزئین شده اند. فرمان نیز راحت است و حس خوبی به راننده می بخشد. رنو در نظر دارد به جای داشتن چند دکمه کنترلی ، فضای آرام و آسوده ای را برای مسافران ایجاد کند و لوکس ایجاد کند.
بدنه ای زیبا و جذاب و کابین خاموش و لوکس ویژگی اصلی زبان طراحی خودروی اروپایی است که رنو تلیسمان ارائه می دهد. رنو با داشتن سدان تالیسمان توانایی خود را در طراحی خودروهای جذاب و زیبا اثبات کرده است. البته این خودرو برخلاف رقبای قدرتمند آسیایی و آمریکایی خود ، و از دیدگاه طراحی بسیار می تواند بگوید و شاید با اندکی اغراق ، تالیسمان را می توان طراحی پرچمدار در بخش خودرویی کلاس D دانست.

yadakyarرنو,تالیسمان, سدان, گیربکس,هیوندای,سپر, مرسدس بنز ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 262 تاريخ : 14 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

گیربکس پژو 207i ایرانی

پس از توقف تولید 4 ساله پژو 207 (چرخ دنده) - پژو 207 ، ایران خودرو پژو 207 ایرانی شده خود را در سال 2016 راه اندازی کرد ، اولین بار فقط در نوع دنده. 207 جدید شامل تغییرات بصری از جمله چراغهای جلو و چراغهای جدید ، آینه ها و رینگ های جدید است. مانیتور لمسی ، فرمان جدید با دکمه های کنترل سیستم صوتی و کنترل کروز ، چراغ D ، دوربین و سنسور عقب از جمله ویژگی هایی است که به 207 جدید اضافه شده است. اگرچه گزارش های مشتری نشان می دهد پژو 207 نقص الکتریکی و فنی عجیبی دارد ، 207 به فروش خوبی دست یافت.
گیربکس پژو 207i ایرانی با 2 مدل ECU (کامپیوتر مرکزی اتومبیل) و دریچه قاره‌ای قایق (کروز) و بوش ME17 (محدود) پس از اعمال تحریم بر صنعت خودرو ، ایران خودرو برخی از ویژگی های آن از جمله کنترل کروز و رینگ های آلومینیومی را برداشته است. .
نقد و بررسی پژو 207
پس از موفقیت های بیشمار پژو 206 ، پژو تصمیم گرفت این خودرو را تحت نسخه فیس لیفت در کنار پژو 206 به بازار عرضه کند. بنابراین ، آن 207 را طراحی و تولید کرد و از سال 2006 تا 2014 آن را تولید کرد. پژو 207 مدتی در ایران با چهره ای متفاوت از نمونه بازار جهانی تولید شد ، اما پس از اعمال تحریم بر کشور ما ، تولید این خودرو قطع شد پس از این ماجرا ، ایران خودرو با تکیه بر توانایی طراحان داخلی برای حفظ بازار پررونق این خودرو ، تصمیم به ساخت مجدد 207 گرفت.
مدل جدید 207 مدتی قبل با ظاهری جدید وارد بازار شد. در حالی که این خودرو از نظر فنی هیچ تفاوتی با 206 ندارد ، اما تفاوت عمده ای با برادر بزرگتر خود در طراحی بیرونی و داخلی و همچنین گزینه ها دارد. علاوه بر گیربکس دستی ، 207 نیز از جعبه دنده اتوماتیک مجهز است. 207 رقیب قدرتمندی برای رنو ساندرو دارد که علی رغم طراحی بهتر از لحاظ فنی و کیفی از محصول رنو پایین تر است.
نکات مثبت پژو 207
ویژگی های مفید - طراحی جذاب - طراحی کابین بدون سر و صدا - رانندگی جذاب
نکات منفی پژو 207
قطعات کم کیفیت مورد استفاده در کابین - قطعات فنی کم کیفیت - قیمت بالا
امتیاز کارشناس پژو 207
پژو 207 در واقع یک نسخه آسان از پژو 206 است که توسط فرانسه و پژو عرضه شده است. با این وجود ایران خودرو به دلیل عدم امکان سوار شدن این خودرو در ایران تصمیم به تولید مدل داخلی این خودرو گرفت. در نتیجه ، پژو 207i تولید شده و با برخی تفاوت های طراحی نسبت به نمونه اولیه 207 تفاوت دارد. تفاوت اصلی این خودرو با مدل فرانسوی در چراغ های عقب است ، اما تفاوت چندانی در نمای جلوی این دو خودرو وجود ندارد.

پژو 207

پژو 207 از ظاهر بسیار جذابی برخوردار است و نسبت به رقبایی همچون رنو ساندرو با "لوازم و تجهیزات دریافتی" عملکرد بهتری دارد. همچنین از نظر گزینه ها از رقبای خود فراتر است. البته این دو خودرو از نظر کیفیت قابل مقایسه نیستند ، زیرا ساندرو تحت رنو تولید می شود ، اما 207 طبق معمول برای خودروهای داخلی از قطعات و لوازم جانبی مرغوب برخوردار نیست. علاوه بر این ، ساندرو توسط یک توربوشارژر بالای 207 هدایت می شود که توسط یک موتور TU5 هدایت می شود.
موتور 207 TU5 دارای 105 اسب بخار است و 142 نیوتن متر گشتاور. خوشبختانه ایران خودرو دستگاهی را برای این خودرو منتشر کرده است و می توانید بین دو دستی و اتوماتیک انتخاب کنید. البته گیربکس در مدل دستی از کیفیت و قوام بالایی برخوردار نیست. 207 در یک مدل دستی 11.6 ثانیه طول می کشد ، و در یک مدل اتوماتیک - 12.6 ثانیه برای شتاب تا 100 کیلومتر در ساعت پس از خرابی. همچنین لازم به ذکر است که پژو 207 در مدل اتوماتیک با گیربکس مشکل دارد و مشکلات زیادی را برای مالکان ایجاد کرده است. بنابراین ، ارزش دارد که هنگام خرید 207 خودرو به آن توجه کنید.
اما مهمترین مزیت 207 نسبت به ساندرو داخلی و ویژگی های آن است. در مرکز داشبورد 207 یک نمایشگر 7 اینچی برای سیستم چندرسانه ای وجود دارد که از GPS پشتیبانی می کند. پژو 207 در حال حاضر تحت الشعاع رنو ساندرو در بازار خودروی ایران قرار دارد.
در آخر باید یادآوری کنیم که پژو 207 جدید خودرویی با طراحی مناسب و امکانات مدرن است اما از نظر فنی رنو ساندرو بهترین گزینه است و این خودرو از کیفیت بالاتری در نظر گرفته شده است. پژو 207 از بازار خوبی به ویژه در نسخه اتوماتیک برخوردار است و گزینه مورد علاقه مشتریان جوان است.
پژو 207 که در سایر کشورها با عنوان 206 پلاس نیز شناخته می شود ، از سال 2013 تا 2009 در سبد محصولات پژو فرانسه قرار داشت. در سال 2010 ، ایران خودرو تصمیم گرفت تا این هاچ بک فرانسوی را به عنوان فیس لیفت پژو 206 راه اندازی نکند ، بلکه در قالب یک ماشین جدید به نام پژو 207 است. نمونه اولیه پژو 207 تا سال 2012 در خط تولید ایران خودرو قرار داشت ، اما قطع شد. به دلیل شروع دور اول تحریم ها ، سبد غذایی شرکت را حذف کرد. در سال 2016 و پس از رفع تحریم ها ، این هاچ بک جذاب به خط تولید ایران خودرو بازگشت اما این بار تغییرات مثبتی ایجاد کرد و با طراحی جذاب تر و امکانات بیشتری به مشتریان ایرانی ارائه شد. علاوه بر مزایای آن ، پژو 207 دارای معایبی نیز هست که در ادامه به آنها می پردازیم.
در حالت اول این مشکل از گیربکس است
پژو 207 مجهز به موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری است که 105 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 142 نیوتن متر که با استفاده از جعبه دنده دستی 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. در حالی که گیربکس اتومبیل خوب کار می کند ، گیربکس اتوماتیک پژو 207 با نام AL4 عملکرد بدتر و کندتری نسبت به گیربکس فعلی خودرو دارد.
گیربکس پژو 207 یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. هنگام مونتاژ قطعات گیربکس این خودرو از مواد بی کیفیت استفاده می شود و همچنین در سیستم خنک کننده گیربکس نیز مضراتی وجود دارد. این مشکلات در گیربکس پژو 207 AL4 باعث ایجاد صدای دنده آزار دهنده می شود یا هنگام واژگونی یا هنگام واژگونی (R) به کابین برخورد می کند. علاوه بر این ، هنگام استفاده از حالت تیپترونیک یک تأخیر آزار دهنده خواهید دید. این کاهش ممکن است در دنده های 3 و 4 قابل توجه نباشد ، اما مشکل اصلی دنده های 1 و 2 است.

yadakyarپژو, 207, گیربکس, 206, اتوماتیک ,رنو, ساندرو ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 258 تاريخ : 12 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

ایمنی خودرو هیوندا توسان

امکانات تأمین اجتماعی
طبق معمول ، می توان اتومبیل های کره ای را با لیست نسبتاً کاملی از گزینه های راحتی سفارش داد و البته این البته بر قیمت آنها تأثیر می گذارد. مدل استاندارد مجهز به سقف پانوراما و آینه های قابل جمع شدن و همچنین مانیتور صفحه نمایش لمسی 5 اینچی است که مجهز به دوربین دید عقب است. این نسخه همچنین دارای یک ناوبری ماهواره ای و یک سیستم صوتی با 8 بلندگو است که می توانید با یک نمونه حرفه ای از برند اینفینیتی سفارش دهید. جالب اینجاست که ارزانترین توسان که از کشور وارد می شود ، به صفحه نمایش 8 اینچی نیز مجهز است.
در مدل هایی با دو گزینه دیفرانسیل و کامل ، سیستم ناوبری با قابلیت های بالاتر در سیستم ناوبری و شناسایی ترافیک همراه است. رادار جانبی با قابلیت تشخیص اجسام در گوشه های کور ، کنترل کروز هوشمند ، بخاری برای 5 صندلی ، کولر برای صندلی ها ، ترمز پارکینگ برقی ، 11 کیسه هوا از جمله جلو ، جانبی و پرده ، باز شدن اتوماتیک درب عقب ، سنسور جلو و عقب صندلی ها ، ترمز اتوماتیک سایر ویژگی های نسخه کامل توسان 2017 شامل پارکینگ جلو و عقب ، تمیز کننده چراغ های جلو ، اتصال اندروید و iOS و چرخ های 19 اینچی است.
ایمنی
در مدل استاندارد و بدون گزینه های اضافی ، توسان 2017 دارای 6 کیسه هوا است. از فن آوری عقب هوشمند نیز برای صندلی های جلو استفاده شده است که باعث کاهش آسیب گردن در برخورد عقب می شود. در مدل های دارای دیفرانسیل منفرد و دوتایی ، یک سیستم کنترل پایداری وجود دارد که پایداری خودرو را تضمین می کند ، به خصوص در جاده های لغزنده. کنترل ترمزهای کمکی و داوهیل هیل استارت در کلیه نسخه های توسان جدید موجود است.
برای مدل های مجهزتر نیز می توانید سیستمی را برای ردیابی اشیاء و عابران پیاده در جزئیات خودرو سفارش دهید که در هنگام رانندگی و تغییر خطوط بسیار مهم است. توسان 2017 با سیستم شناسایی عابر پیاده در نزدیکی یک خودرو نیز موجود است. شاید مهمترین ویژگی ایمنی این کراس اوور خرید ایمنی 5 ستاره از طرف سازمان اروپایی تست ایمنی خودرو (Euro NCAP) باشد که آن را به گزینه ای بسیار مطمئن برای انواع تصادفات تبدیل می کند. جزئیات تخمین تاکسون های نسل جدید به شرح زیر است:
• ایمنی مسافر در بزرگسالان: 86٪
• ایمنی ساکنین جوان و کودکان: 85٪
• ایمنی عابر پیاده: 71٪
• سیستم های کمک به رانندگان: 71٪
خدمات ساخت و ساز با کیفیت و خدمات پس از فروش
هیوندای را می توان نمونه خوبی برای بهبود کیفیت کلی محصولات دانست. نقص های انتقال بی شماری و جذب زیاد شوک در نسل اول توسان که منجر به خرابی چند قسمت از جمله CVVT شد ، به بهترین وجه در مدل های تولیدی این خودرو در نسل دوم و به ویژه در نسل سوم (نسل فعلی) منعکس می شود. هیوندای کاملاً از اهمیت محصولات باکیفیت برای مشتریان آگاه است و با تغییر استراتژی و استراتژی کلی ، علاوه بر تمدید مدت گارانتی و بهبود خدمات پس از فروش ، اقدامات گسترده ای را برای اطمینان از کیفیت محصولات نهایی خود انجام داده است. برای بهبود اولین مورد را داشته باشید.

هیوندا توسان
البته موارد فوق به این معنی نیست که نسل جدید توسان بی ضرر است؛ اما حوادث رانندگی سقوط کرد. طبق گزارش ها ، هیوندای هنوز مشکلات مشترکی را در گیربکس خود ، محصول پنجم آشیل در این شرکت تجربه می کند. جابجایی نامناسب دنده ، تغییر لرزش ، تاخیر در تغییر و شتاب از مشکلات رایج در سیستم انتقال جدید توسان نسل جدید است ، اگرچه هیوندای می گوید این مشکلات با به روزرسانی واحد کنترل انتقال به راحتی برطرف می شود.

یکی از اهداف اصلی شرکت آسان موتور ، نماینده هیوندای در ایران ، دستیابی به جایگاههای بالا در ارائه خدمات مناسب پس از فروش و رضایت مشتری در این بخش است که البته همیشه همواره با رقبای قدرتمندی چون اطلس خودرو و ایرتویا همراه بوده است. براساس گزارش های سازمان بازرسی استاندارد و کیفیت ، رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای در ایران همواره در بین سه رهبر این لیست در سالهای اخیر بوده است.
تجربه رانندگی
کیفیت رانندگی در نسل جدید سدان های هیوندای و سوناتا به طرز چشمگیری تغییر کرده است. با الهام از عناصر توسعه و طراحی اتومبیل های لوکس جنسیس در سایر محصولات هیوندای ، اکنون شاهد رانندگی بهتر در خودروهای طبقه متوسط ​​و خانواده هیوندای هستیم. کراس اوور توسان نیز از این قاعده مستثنی نیست و در نسل جدید خود کابین ساکت تر و سواری نرم تری را برای مسافران ارائه می دهد. طبق بررسی های منتشر شده از انتشارات معروف کراس اوور نسل جدید هیوندای ، رقبای ژاپنی این خودرو و هوندا CR-V در رده های برتر ، سواری راحت تری را برای مسافران فراهم می کنند. البته لازم به ذکر است که توسان 2017 بسیار ارزان تر از رقبای قدرتمند ژاپنی خود است.
در جدول بالا قیمت مدلهای مختلف هیوندای توسان از سال 2017 در بازار جهانی مشاهده شده است. در حالی که در حال حاضر بیشترین حجم واردات این خودرو به ایران توسط مدل SE اختصاص داده شده است که دارای موتور 2 لیتری است. در حال حاضر یک نسخه با یک دیفرانسیل با گزینه های استاندارد در بازار تهران حدود 165 میلیون تومان قیمت دارد و یک نسخه با دو گزینه با گزینه های مختلف با قیمت 185-200 میلیون فروخته می شود.
رقبای داخلی و خارجی
در بسیاری از نشریات و آژانسهای خبری مشهور خودرو ، توسان 2017 جزء پنج کراس اوور جهان به ویژه با موتور توربوی 1.6 لیتری خود است. بر خلاف سالهای گذشته ، هنگامی که کالای دیگری از خانواده ، کیا اسپورتاژ ، محبوبیت بیشتری داشت ، به نظر می رسد که توسان هم در ایران و هم در جهان از نظر شکل بهتری دارد و فروش محصولات هیوندای همچنان رو به رشد است. در بازار جهانی ، رقیبان اصلی این خودرو هوندا CR-V ، مزدا CX5 ، تویوتا راو4 ، کاشکیا ، کیا اسپورتیج و جیپ  جروک  هستند که به جز مزدا و جک در ایران حضور دارند. نمایندگی رسمی نیسان همچنین هیچ برنامه ای برای واردات نسل جدید کراس اوورهای جذاب قشقایی ندارد.
به جای خرید یک توسان با مایل صفر ، شاید به فکر اتومبیل های مورد استفاده مانند هیوندای سانتافه باشید. در جدول زیر مقایسه کلی لیستی از نسخه های اخیر اصلی کراس اوورهای اصلی در بازار ایران ارائه شده است.

yadakyarتوسان, هیوندای, کراس اوور, هوندا, مزدا ,تویوتا, کیا ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 228 تاريخ : 11 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

کراس اوور MVM X22 در طراحی خود نوعی بلوغ دارد

چندین سال از راه اندازی کراس اوور MVM X22 در ایران می گذرد. این خودرو توجه بازار کشور ما را به خود جلب کرده و به عنوان کوچکترین محصول چری در ایران عرضه می شود.
چری که برخی از محصولات خود را در ایران با نام MVM ارائه می دهد ، قدیمی ترین برند فعال چینی در این کشور محسوب می شود. کراس اوورهای چری با عنوان تیگو شناخته می شوند و نام اصلی M22 XV تیگو 2 است که در چین با عنوان تیگو X3 به فروش می رسد.
با این حساب ، سبد محصولات چری شامل چهار مدل کراس اوور ، از جمله تیگو 2 ، تیگو 3 (مارک MVM x33 MVM) ، تیگو 5 و تیگو 7.خودروهای تیگو 5 و چری تیگو 7 را داشتیم و اکنون به سمت کوچکترین عضو این گروه یعنی MVM X22 حرکت می کنیم که به دلیل پایین بودن قیمت آن برای بازار ایران جذاب تر به نظر می رسد.
ظاهر در طراحی و بدنه
کراس اوور MVM X22 در طراحی خود نوعی بلوغ دارد که فراتر از محدوده محصول چینی است. فقط به نسخه اول X33 نگاهی بیندازید که به یاد بیاورید که ظاهر خودروهای چینی چند سال پیش با محصولات مدرن دنیا قابل مقایسه نبود؛ اما باید بدانیم که خط تولید جدید چری (MVM) و به خصوص MVM X22 از طراحی بهتری و به طور طبیعی رضایت بخش است.
در قسمت جلویی ، چراغهای بزرگ MVM X22 به اندازه بدنه جا می گیرند و باعث می شوند این محصول نسبتاً کوچک از آنچه در واقع است بزرگتر به نظر برسد. یک نوار LED صاف در قسمت زیرین چراغ قرار دارد که در نور روز در امتداد خط بین شیشه جلوی شیشه جلو می رود تا بر زیبایی X22 تأکید شود. مانند بسیاری از اتومبیل های جهان ، آرم سازنده را می توان در مرکز شیشه جلو مشاهده کرد ، اما برای MVM X22 به جای آرم چری (که شبیه به حرف A است) ، کلمه MVM است. قسمت داخلی این قسمت از جنس پلاستیک و تعبیه شده است اما با قاب فلزی با عرض های مختلف در گوشه ها جذابیت بیشتری دارد. سپر جلو نیز از طراحی قابل قبولی برخوردار است و اگرچه تقارن قسمت بالایی از فضای مرکزی استفاده می کند اما از نظر پلاک موقعیت بسیار خوبی خواهد داشت. زیبایی جلوی MVM X22 در اینجا متوقف نمی شود و با داشتن بیت های نقره ای در قسمت پایین سپر و فضای گوشه سپر بسیار خوب ، به همراه چراغ های مه شکن ، نتیجه بسیار خوبی می گیرند. فراموش نکنیم که در جلوی این خودرو حجم بسیار خوبی وجود دارد که با خطوط روی کاپوت و قرارگیری چراغ ها تقویت می شود.
از یک طرف دیده می شود ، سرزنش طراحی X22 دشوار است. وضعیت آیرودینامیکی خودرو در وضعیت مطلوبی قرار دارد و اندازه پنجره ها و شیب سقف رضایت بخش است. نرده های بام ، فلزی و براق؛ اما قاب اطراف شیشه و زیر پدالها از پلاستیک سیاه ساخته شده است. وسایل پلاستیکی بالها را نیز احاطه کرده و مانند بسیاری از اتومبیل های مدرن از سپر جلو تا سپر عقب گسترش می یابد. طراحی چرخ ها نسبتاً ساده و به طور طبیعی اسپرت و قابل قبول است؛ اما در تمام نسخه ها 16 اینچ خواهد بود که خیلی زیاد نیست. زیبایی این بخش این است که خطوط حجمی از گوشه لامپ عقب در امتداد دسته ها تا بال جلو گسترش می یابد. از طرف دیگر ، طراحی بدنه سه بعدی در بال عقب و مجاورت پدالها به خوبی ساخته شده است.

ام وی ام ایکس 22

بسیاری از خودروسازان چینی که تاکنون شاهد آن بوده ایم ، توجه کمی به طراحی عقب نشان داده اند و این تا حدودی در مورد MVM X22 صدق می کند. اندازه و طراحی چراغهای عقب نه تنها هیچ ارتباطی با چراغهای جلو ندارد. با سایر دستگاه های پشت خودرو خیلی سازگار نیست. اندازه کوچک این لامپ ها ، بیننده MVM 315 ، یک هاچ بک کوچک ، نه چندان محبوب در محدوده محصولات چری را به یاد می آورد. از طرف دیگر ، قسمت بالای صندوق عقب خالی و ساده به نظر می رسد ، فقط با یک نوار فلزی براق بین چراغ ها و آرم سازنده رنگ شده است. از طرف مثبت ، طراحی عقب MVM X22 خطوط خراب در وسط و پایین جعبه را فراهم می کند. علاوه بر این ، بال عقب و سپر اسپرت و جذاب هستند. اندازه پنجره عقب قابل قبول است و همراه با دو قسمت پلاستیکی نازک در لبه و زیر بال قرار دارد.

MVM X22 دارای طول 4.2 متر ، عرض 1.76 متر و ارتفاع استاندارد 1.57 متر از سقف تا سطح زمین است و فاصله از کف تا جاده 18.5 سانتی متر است. زاویه شیب از چرخ جلو به سپر 24 درجه و زاویه تمایل از چرخ عقب به لبه سپر عقب 30 درجه است. برای چرخش کامل ، ماشین به دایره ای با شعاع 5/25 متر نیاز دارد. در حالی که پایه چرخ 2555 متر است.
داخلی و داخلی
X22 ظاهری مدرن و دلپذیر دارد و اگرچه متریال مورد استفاده در داشبورد بسیار خوب و رضایت بخش نیست؛ می توانید از دوخت صندلی و طراحی آنها لذت ببرید. تقریباً کل داشبورد از پلاستیک سخت ساخته شده است. اما بخش هایی از این ساختار فیبر کربن وجود دارد که به نوبه خود جالب توجه است. چنین دستگاه هایی همچنین می توانند در پریزها دیده شوند و احساس یک خودروی اسپرت گرانقیمت را برانگیزند. از چرم در قسمت های فوقانی و تحتانی فرمان استفاده می شود و از اثاثه یا لوازم داخلی داخلی در اطراف بازو نیز از پلاستیک نرم استفاده شده است که به همراه ترکیب بدنه ، از داشبورد رنگی چشمگیر به خود می گیرد.
صفحه نمایش 8 اینچی در داشبورد یک کراس اوور ارزان قیمت و ارزان قیمت چینی یکی از مزایای MVM X22 است که نمی توان از آن غافل شد. همچنین دوربین دید عقب در کلیه نسخه های این خودرو وجود دارد. علاوه بر این ، از یک صفحه نمایش دیجیتالی هنگام رانندگی برای اطلاع رسانی در مورد مصرف سوخت خودرو و مشخصات بسیاری استفاده می شود. X22 از طراحی استوانه ای برای سرعت سنج و نشانگر سرعت موتور استفاده نمی کند ، اما با حداقل هزینه مدرن و کارآمد به نظر می رسد؛ با این وجود ، موقعیت متقارن دستها و قسمت عقب صفحه نمایش سرعت موتور می تواند آزاردهنده باشد.
طراحان چری MVM X22 با دوختن صندلی ها و استفاده از لوازم جانبی برای مطابقت ، یکنواختی داخلی را کاهش می دهند. رنگ ثانویه داخلی می تواند به رنگ زرد یا نارنجی باشد ، اگرچه در تمام نسخه های X22 در کشور ما از رنگ نارنجی استفاده شده است. علاوه بر لبه های صندلی ها و توری ها ، می توان در اطراف سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های تهویه هوا نیز مشاهده کرد.
جالب است بدانید که چرخ دنده MVM X22 کمی طولانی تر از X33 است و باعث می شود زانو راحت تر مسافرها باشد. تنه همچنین دارای 420 لیتر فضای قابل استفاده به صورت استاندارد است. با این وجود ، با تاشو صندلی ها می توان آن را افزایش داد. در زیر داشبورد ، در داخل درب و زیر کنسول مرکزی ، مکانهای مختلفی برای قرار دادن وسایل کوچک وجود دارد.

yadakyarکراس اوور, MVM ,X22 ,تیگو, مدرن, سپر, اسپرت ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 357 تاريخ : 10 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

معرفی خودرو کازانا

بازار کراس اوور داغ مارک های فعال کشورمان را برای حضور در این درس ترغیب می کند. نیسان با داشتن سابقه طولانی و نامی قوی در صنعت ایران ، همچنین مایل است با مدل جوک علاقه مندان را به خود جلب کند.
با وجود اینکه بسیاری از مارک های برجسته خارجی قبل از انقلاب اسلامی حضور پررنگی در بازار کشور ما داشتند ، نیسان یکی از آن دسته از تولیدکنندگان خودرو است که در اواخر دهه 1960 وارد ایران شد و البته حضور آن موثر و چشمگیر بود. ماشین گشت را می توان اولین شاسی بلند واقعی جهان دانست که مورد قبول جامعه در کشور است و با کمربند نقاله آن در سری پارس خودرو ، پاسخی شایسته به طرفداران این کلاس داد.
خودروهای نیسان پس از مدل ماکسیما ، تکمیل گشت و ممنوعیت واردات خودرو به ایران تا دهه 1980 محدود به مدلهای رونیز و وانت بودند. اما با ظهور اتومبیل های خارجی و فروش مورانو در سال 2008 ، نیسان بار دیگر نشان داد که این یک برند مشهور جهانی است و حرفی برای گفتن دارد ، خصوصاً در کلاس شاسی ، اگرچه مالیات بالای واردات و قوانین عجیب به معنای قطع دست انسان است. از مارک های مختلف با قیمت های مختلف
دامنه محصولات نیسان تقریباً برای همه کلاسهای اتومبیل در جهان مدلهای زیادی را شامل می شود. اما در حال حاضر فقط نسخه های X-تریل و جک برای واردات به ایران مجوز دارند. چند وقت پیش کاملاً با نیسان ایکس تریل آشنا شدیم و آن را با رقبای غالب کره ای آن مقایسه کردیم و اکنون به یک کراس اوور رسیده ایم که می تواند با قیمتی پایین تر از X-تریل جایگاه خود را در بازار خودرو کشور ما بگیرد.
امروز ، نیسان با همکاری رنو و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل در جهان ، در سال 1933 تاسیس شد و اکنون بیش از 80 سال سن دارد. از طرف دیگر ، نیسان را می توان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان خودرو در ژاپن دانست؛ قبل از اینکه برند داتسون که هم اکنون بخشی از زیر مجموعه آن است ، فعال بوده و به طور فعال نام نیسان را انتخاب کرد ، اولین مدل در سال 1914 معرفی شد.
برای اولین بار در سال 1969 ، نیسان با معرفی پتفایندر وارد بازار شاسی خودرو شد و از آن زمان مدل های بسیاری را معرفی کرده است که مهمترین آنها کراس اوور جهانی کازانا است. موفقیت قشقایی و الگوبرداری از بزرگترین مارک های جهان باعث شد نیسان متنوع ترین محصولات خود را در این کلاس برای تولید کراس اوور در اندازه های مختلف رقم بزند. در حالی که نیسان  دیسینگ یروپ (NDE) بیشترین شوخی ها را دارد ، یک بررسی اخیر توسط مرکز طراحی ژاپن در ژاپن (NDC) انجام شد تا طرح مفهومی به نام کازانا را در طول نمایش به نمایش بگذارد. ژنو 2009 معرفی می شود. اولین نسل جوک که از سال 2011 تولید می شود ارزانترین و البته کوچکترین خودروی نیسان در گروه کراس اوور است که با موتورهای مختلف و حتی نسخه اسپرت نسیمو عرضه می شود و گروه هدف آن ژاپن ، آمریکا است. استرالیا و اروپا.
ظاهر در طراحی و بدنه
 از سال 2011 تاکنون هیچ تغییر عمده ای در طراحی نیسان جوک رخ نداده است ، اما نسخه وارد شده به کشور ما در سال 2015 به روز شد و جدیدترین مدل در طراحی است. با گذشت بیش از شش سال از رونمایی از نیسان جوک ، ظاهر این خودرو هنوز هم منحصر به فرد و منحصر به فرد است و این امر تقریباً غیرممکن بودن خودروی قابل مقایسه در بازارهای جهانی را غیرممکن می کند. شکی نیست که همه از طراحی شوخی خوشش نمی آید و البته برای افراد میانسال جالب نیست ، اما نیسان در طراحی خود باهوش بود؛ از آنجایی که این افراد به هدف جوانان است ، مشخص است که خانواده های چند نفره و افرادی که از منابع مالی خوبی در بازارهای جهانی برخوردار هستند ، مطمئناً قصد ندارند کراس اوورها را جمع کنند ، مانند جوک ها.

کازانا

بازار کراس اوور داغ مارک های فعال کشور ما را به شرکت در این دوره تشویق می کند. نیسان با قدمت طولانی و شهرت جدی در صنعت ایران ، همچنین می خواهد با مدل شوخی خود علاقه مندان را به خود جلب کند.
اگرچه بسیاری از مارک های برجسته خارجی قبل از انقلاب اسلامی حضور پررنگی در بازار کشور ما داشتند ، اما نیسان یکی از آن دسته از تولیدکنندگان خودرو است که در اواخر دهه 1960 وارد ایران شد و البته حضور آن موثر و چشمگیر بود. ماشین گشت را می توان اولین شاسی بلند واقعاً در جهان دانست که توسط جامعه در کشور پذیرفته شده است و به لطف تسمه نقاله آن در سری پارس خودرو ، پاسخی شایسته به طرفداران این کلاس داد.
پس از مدل ماکسیما ، اتومبیل های نیسان تکمیل شدند و ممنوعیت واردات خودرو به ایران تا دهه 1980 محدود به مدل های رونیز و ون بود. اما با ظهور خودروهای خارجی و فروش مورانو در سال 2008 ، نیسان بار دیگر ثابت کرد که یک برند مشهور جهان است و حرفی برای گفتن دارد ، خصوصاً در کلاس شاسی ، اگرچه مالیات بالای واردات و قوانین عجیب به معنای قطع دست انسان است. از مارک های مختلف با قیمت های مختلف
دامنه محصولات نیسان تقریباً برای همه کلاسهای اتومبیل در جهان مدلهای زیادی را شامل می شود. اما در حال حاضر فقط نسخه های X-تریل و جک برای واردات به ایران مجاز هستند. چند وقت پیش با نیسان X-تریل کاملاً آشنا شدیم و آن را با رقبای اصلی کره ای آن مقایسه کردیم و اکنون یک کراس اوور داریم که می تواند با قیمتی پایین تر از X-تریل جایگاه خود را در بازار خودرو کشورمان بگیرد. ،
امروز با همکاری رنو و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل در جهان ، نیسان در سال 1933 تاسیس شد و اکنون بیش از 80 سال عمر دارد. از طرف دیگر نیسان یکی از قدیمی ترین خودروسازان ژاپن است. اولین مدل در سال 1914 قبل از معرفی برند داتسون که اکنون بخشی از زیر مجموعه آن است معرفی شد و فعالانه نام نیسان را پذیرفت.
برای اولین بار در سال 1969 ، نیسان با معرفی پتفیندر وارد بازار شاسی خودرو شد و از آن زمان مدلهای بسیاری را معرفی کرده است که مهمترین آنها کراس اوور جهانی کازانا است. موفقیت قشقایی و تقلید از بزرگترین مارک های جهان باعث شده است که نیسان برای تولید کراس اوور در اندازه های مختلف ، محصولات متنوعی را در این کلاس تولید کند. اگرچه نیسان  دیسینگ  یروپ (NDE) بیشترین شوخی را دارد ، یک بررسی جدید توسط مرکز طراحی ژاپن (NDC) انجام شده است تا مفهومی به نام کازانا را در طول نمایش نشان دهد. ژنو 2009 معرفی می شود. اولین نسل جوک که از سال 2011 تولید شده ، ارزانترین و البته کوچکترین خودروی نیسان در گروه کراس اوور است که با موتورهای مختلف و حتی نسخه اسپرت نسیمو عرضه می شود و گروه هدف ژاپن ، VS است. استرالیا و اروپا.
ظاهر در طراحی و بدنه
 از سال 2011 تاکنون هیچ تغییر مهمی در طراحی نیسان جوک ایجاد نشده است ، اما نسخه وارداتی به کشور ما در سال 2015 به روز شد و آخرین مدل در طراحی است. با گذشت بیش از شش سال از افتتاح نیسان جوک ، ظاهر این خودرو هنوز هم بی نظیر و منحصر به فرد است و همین باعث می شود مقایسه این خودرو در بازار جهانی تقریباً غیرممکن شود. مطمئنا همه از طراحی شوخی خوششان نمی آید و البته برای افراد میانسال جالب نیست اما نیسان در طراحی خود باهوش بود؛ از آنجا که این افراد جوانمرد هستند ، بدیهی است که خانواده های بزرگ و افرادی که دارای منابع مالی خوبی در بازارهای جهانی هستند ، مطمئناً قصد جمع آوری کراس اوورها ، مانند جوک ها را ندارند.

yadakyarکراس اوور, نیسان, ماکسیما ,تریل, جک, کازانا ,لوکس,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 244 تاريخ : 9 تير 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر